hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerepzavar

A beszerzési vezetők és az ügynökségválasztás

Általánossá vált, hogy a beszerzési igazgatók döntenek a reklámköltésekről. Valóban kizárólag az anyagi szempontok számítanak? Mi alapján hoz döntést egy beszerzési vezető? A Kreatív magazin cikke.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A magyar kreatív csapatok közül a Viacom 19, az HBO Europe 7, a TV2 Csoport 1 jelöléssel büszkélkedhet.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Osztom Papp Zsuzsa véleményét miszerint „A magyar reklámszakma több sebből vérzik, és ezek közül csak az egyik a beszerzés negatív hatása.” Sajnos ezzel
testközelből kellett az elmúlt több mint egy év során szembesülnöm. Én egy online történelmi napilap kommunikációs vezetője vagyok. Tavaly indítottunk egy rovatot,
amely a folyamatosan bővülő tartalmunkra támaszkodva ajánl a nagy múltú cégeknek, egyedi tartalmi szolgáltatást és minden eddigitől eltérő márkakommunikációs
lehetőséget. Közvetlenül megkeresve ezeket a cégeket szörnyű kommunikációs lehetőségekkel és hozzáállással találkoztam.
Mivel nem nagynevű ügynökség munkatársaként jelentkeztem (telefonon) ezért örültem, hogy egyáltalán e-mailt küldhettem, nemhogy még egy személyes találkozót
egyeztethettem volna. Sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy „üzenetünk”, ajánlatunk a marketing és kommunikációs vezetők elé már el sem jutott (elakadt az
asszisztensnél, aki ugye nem szakember) vagy ha eljutott még a fáradtságot sem vette, hogy megértse ajánlatunk lényegét.
Kicsit úgy érzem, mintha mindenki egy iskolába járt volna ahol azt tanítják, hogy a marketing és kommunikáció online megjelenési formája egy tartalomszolgáltató
portál esetén kizárólag a banner és a link. Ezt már csak az is bizonyítja, hogy az ismételt megkeresés során az esetek 99%-ban a következő választ kaptam
(természetesen az átirányított asszisztenstől ): „Sajnos idén már nem kívánunk több honlapon hirdetni…”, vagy „A marketing büdzsénk nem enged több
online hirdetési felületet” stb. stb.
Pedig magyarul írtam és magyaráztam az ajánlatunk lényegét (lehet, hogy ez volt a baj ). Azért volt sikerélmény is hiszen aki vette a fáradtságot és
személyes találkozót is biztosított, ahol bemutatkozhattunk ajánlatunkkal azzal a mai napig is gyümölcsöző a kapcsolat. A sajnálatos, hogy ez csak az esetek kis része.
Amiért hozzászóltam a cikkhez az a tapasztalatom, miszerint a beszerzési vezető is tud ebben a témában felelős döntést hozni. A mi pozitív tapasztalatunk is ez volt.
Amennyiben a beszerzési vezető felé a marketing vagy kommunikációs munkatárs mindkét fél számára értelmezhető módon képes kommunikálni az ajánlatok lényegét,
akkor meghozható olyan döntés, amelyben az ár mellett igen is sokat számíthat a kreativitás és a minőség.
Szerintem ezekben a döntésekbe sokszor nagyobb jelentősége van a belső kommunikáció minőségének, mint az ajánlat megfelelőségének. És még egy dolog, kicsit utalva
a mondandóm elejére, ha nem hozzáértő kézbe jut az ajánlat, akkor a beszerzési vezető sem tud megfelelő döntést hozni és bezárul a kör.

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés