hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerepzavar

A beszerzési vezetők és az ügynökségválasztás

Általánossá vált, hogy a beszerzési igazgatók döntenek a reklámköltésekről. Valóban kizárólag az anyagi szempontok számítanak? Mi alapján hoz döntést egy beszerzési vezető? A Kreatív magazin cikke.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Újra slágert csinált egy videó a Dreams-ből.

Jöhet egy kupica a Borzongásaimból?

Módosul a logó, és új formát kaptak az elválasztó elemek is.

Különdíjat kapott az Index Iskolatévé projektje is a Hégető Honorka-díjátadón.

Demográfiai és keresztfogyasztási adatok is elérhetővá válnak az új rendszerben.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Osztom Papp Zsuzsa véleményét miszerint „A magyar reklámszakma több sebből vérzik, és ezek közül csak az egyik a beszerzés negatív hatása.” Sajnos ezzel
testközelből kellett az elmúlt több mint egy év során szembesülnöm. Én egy online történelmi napilap kommunikációs vezetője vagyok. Tavaly indítottunk egy rovatot,
amely a folyamatosan bővülő tartalmunkra támaszkodva ajánl a nagy múltú cégeknek, egyedi tartalmi szolgáltatást és minden eddigitől eltérő márkakommunikációs
lehetőséget. Közvetlenül megkeresve ezeket a cégeket szörnyű kommunikációs lehetőségekkel és hozzáállással találkoztam.
Mivel nem nagynevű ügynökség munkatársaként jelentkeztem (telefonon) ezért örültem, hogy egyáltalán e-mailt küldhettem, nemhogy még egy személyes találkozót
egyeztethettem volna. Sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy „üzenetünk”, ajánlatunk a marketing és kommunikációs vezetők elé már el sem jutott (elakadt az
asszisztensnél, aki ugye nem szakember) vagy ha eljutott még a fáradtságot sem vette, hogy megértse ajánlatunk lényegét.
Kicsit úgy érzem, mintha mindenki egy iskolába járt volna ahol azt tanítják, hogy a marketing és kommunikáció online megjelenési formája egy tartalomszolgáltató
portál esetén kizárólag a banner és a link. Ezt már csak az is bizonyítja, hogy az ismételt megkeresés során az esetek 99%-ban a következő választ kaptam
(természetesen az átirányított asszisztenstől ): „Sajnos idén már nem kívánunk több honlapon hirdetni…”, vagy „A marketing büdzsénk nem enged több
online hirdetési felületet” stb. stb.
Pedig magyarul írtam és magyaráztam az ajánlatunk lényegét (lehet, hogy ez volt a baj ). Azért volt sikerélmény is hiszen aki vette a fáradtságot és
személyes találkozót is biztosított, ahol bemutatkozhattunk ajánlatunkkal azzal a mai napig is gyümölcsöző a kapcsolat. A sajnálatos, hogy ez csak az esetek kis része.
Amiért hozzászóltam a cikkhez az a tapasztalatom, miszerint a beszerzési vezető is tud ebben a témában felelős döntést hozni. A mi pozitív tapasztalatunk is ez volt.
Amennyiben a beszerzési vezető felé a marketing vagy kommunikációs munkatárs mindkét fél számára értelmezhető módon képes kommunikálni az ajánlatok lényegét,
akkor meghozható olyan döntés, amelyben az ár mellett igen is sokat számíthat a kreativitás és a minőség.
Szerintem ezekben a döntésekbe sokszor nagyobb jelentősége van a belső kommunikáció minőségének, mint az ajánlat megfelelőségének. És még egy dolog, kicsit utalva
a mondandóm elejére, ha nem hozzáértő kézbe jut az ajánlat, akkor a beszerzési vezető sem tud megfelelő döntést hozni és bezárul a kör.
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés