hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerepzavar

A beszerzési vezetők és az ügynökségválasztás

Általánossá vált, hogy a beszerzési igazgatók döntenek a reklámköltésekről. Valóban kizárólag az anyagi szempontok számítanak? Mi alapján hoz döntést egy beszerzési vezető? A Kreatív magazin cikke.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Varga Ákos A világítótorony stílusában vágta újra Az utolsó jedik jeleneteit.

Két év után kapott ismét tévéreklámot az ár-összehasonlító oldal.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Osztom Papp Zsuzsa véleményét miszerint „A magyar reklámszakma több sebből vérzik, és ezek közül csak az egyik a beszerzés negatív hatása.” Sajnos ezzel
testközelből kellett az elmúlt több mint egy év során szembesülnöm. Én egy online történelmi napilap kommunikációs vezetője vagyok. Tavaly indítottunk egy rovatot,
amely a folyamatosan bővülő tartalmunkra támaszkodva ajánl a nagy múltú cégeknek, egyedi tartalmi szolgáltatást és minden eddigitől eltérő márkakommunikációs
lehetőséget. Közvetlenül megkeresve ezeket a cégeket szörnyű kommunikációs lehetőségekkel és hozzáállással találkoztam.
Mivel nem nagynevű ügynökség munkatársaként jelentkeztem (telefonon) ezért örültem, hogy egyáltalán e-mailt küldhettem, nemhogy még egy személyes találkozót
egyeztethettem volna. Sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy „üzenetünk”, ajánlatunk a marketing és kommunikációs vezetők elé már el sem jutott (elakadt az
asszisztensnél, aki ugye nem szakember) vagy ha eljutott még a fáradtságot sem vette, hogy megértse ajánlatunk lényegét.
Kicsit úgy érzem, mintha mindenki egy iskolába járt volna ahol azt tanítják, hogy a marketing és kommunikáció online megjelenési formája egy tartalomszolgáltató
portál esetén kizárólag a banner és a link. Ezt már csak az is bizonyítja, hogy az ismételt megkeresés során az esetek 99%-ban a következő választ kaptam
(természetesen az átirányított asszisztenstől ): „Sajnos idén már nem kívánunk több honlapon hirdetni…”, vagy „A marketing büdzsénk nem enged több
online hirdetési felületet” stb. stb.
Pedig magyarul írtam és magyaráztam az ajánlatunk lényegét (lehet, hogy ez volt a baj ). Azért volt sikerélmény is hiszen aki vette a fáradtságot és
személyes találkozót is biztosított, ahol bemutatkozhattunk ajánlatunkkal azzal a mai napig is gyümölcsöző a kapcsolat. A sajnálatos, hogy ez csak az esetek kis része.
Amiért hozzászóltam a cikkhez az a tapasztalatom, miszerint a beszerzési vezető is tud ebben a témában felelős döntést hozni. A mi pozitív tapasztalatunk is ez volt.
Amennyiben a beszerzési vezető felé a marketing vagy kommunikációs munkatárs mindkét fél számára értelmezhető módon képes kommunikálni az ajánlatok lényegét,
akkor meghozható olyan döntés, amelyben az ár mellett igen is sokat számíthat a kreativitás és a minőség.
Szerintem ezekben a döntésekbe sokszor nagyobb jelentősége van a belső kommunikáció minőségének, mint az ajánlat megfelelőségének. És még egy dolog, kicsit utalva
a mondandóm elejére, ha nem hozzáértő kézbe jut az ajánlat, akkor a beszerzési vezető sem tud megfelelő döntést hozni és bezárul a kör.
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés