hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerepzavar

A beszerzési vezetők és az ügynökségválasztás

Általánossá vált, hogy a beszerzési igazgatók döntenek a reklámköltésekről. Valóban kizárólag az anyagi szempontok számítanak? Mi alapján hoz döntést egy beszerzési vezető? A Kreatív magazin cikke.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Osztom Papp Zsuzsa véleményét miszerint „A magyar reklámszakma több sebből vérzik, és ezek közül csak az egyik a beszerzés negatív hatása.” Sajnos ezzel
testközelből kellett az elmúlt több mint egy év során szembesülnöm. Én egy online történelmi napilap kommunikációs vezetője vagyok. Tavaly indítottunk egy rovatot,
amely a folyamatosan bővülő tartalmunkra támaszkodva ajánl a nagy múltú cégeknek, egyedi tartalmi szolgáltatást és minden eddigitől eltérő márkakommunikációs
lehetőséget. Közvetlenül megkeresve ezeket a cégeket szörnyű kommunikációs lehetőségekkel és hozzáállással találkoztam.
Mivel nem nagynevű ügynökség munkatársaként jelentkeztem (telefonon) ezért örültem, hogy egyáltalán e-mailt küldhettem, nemhogy még egy személyes találkozót
egyeztethettem volna. Sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy „üzenetünk”, ajánlatunk a marketing és kommunikációs vezetők elé már el sem jutott (elakadt az
asszisztensnél, aki ugye nem szakember) vagy ha eljutott még a fáradtságot sem vette, hogy megértse ajánlatunk lényegét.
Kicsit úgy érzem, mintha mindenki egy iskolába járt volna ahol azt tanítják, hogy a marketing és kommunikáció online megjelenési formája egy tartalomszolgáltató
portál esetén kizárólag a banner és a link. Ezt már csak az is bizonyítja, hogy az ismételt megkeresés során az esetek 99%-ban a következő választ kaptam
(természetesen az átirányított asszisztenstől ): „Sajnos idén már nem kívánunk több honlapon hirdetni…”, vagy „A marketing büdzsénk nem enged több
online hirdetési felületet” stb. stb.
Pedig magyarul írtam és magyaráztam az ajánlatunk lényegét (lehet, hogy ez volt a baj ). Azért volt sikerélmény is hiszen aki vette a fáradtságot és
személyes találkozót is biztosított, ahol bemutatkozhattunk ajánlatunkkal azzal a mai napig is gyümölcsöző a kapcsolat. A sajnálatos, hogy ez csak az esetek kis része.
Amiért hozzászóltam a cikkhez az a tapasztalatom, miszerint a beszerzési vezető is tud ebben a témában felelős döntést hozni. A mi pozitív tapasztalatunk is ez volt.
Amennyiben a beszerzési vezető felé a marketing vagy kommunikációs munkatárs mindkét fél számára értelmezhető módon képes kommunikálni az ajánlatok lényegét,
akkor meghozható olyan döntés, amelyben az ár mellett igen is sokat számíthat a kreativitás és a minőség.
Szerintem ezekben a döntésekbe sokszor nagyobb jelentősége van a belső kommunikáció minőségének, mint az ajánlat megfelelőségének. És még egy dolog, kicsit utalva
a mondandóm elejére, ha nem hozzáértő kézbe jut az ajánlat, akkor a beszerzési vezető sem tud megfelelő döntést hozni és bezárul a kör.

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés