hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lejapánételezték a járókelők a Saatchit

A kreatívigazgató csak hátráltatja a munkát, a Saatchi & Saatchi meg egy japán étel – többek között ezt is megtudhatták azok, akik eljöttek ünnepelni és bulizni a Kreatív kitudjahányadik Hipnózis díjátadójára, a Merlinbe.

hirdetés

Rekordszámú nevezés, rekordszámú shortlistes, rekordszámú díjazott munka – nem csoda, hogy a 2011-es Hipnózis Reklámverseny hosszasan elnyúló díjátadó gálájának már a felénél elkezdtek kiszivárogni az emberek a Merlin előadóterméből a kinti bárpult irányába. A hivatalosan fél kilenckor, a gyakorlatban viszont este fél tízkor kezdődő ünnepség majdnem éjfélig elhúzódott, hiszen Román Balázs, a Kreatív Online, Szigeti Péter, a Kreatív magazin főszerkesztője és Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary ügyvezetője több mint negyven díjat osztottak ki. 

2011 ügynöksége: az Ogilvy
Az Év Ügynöksége: az Ogilvy (További képekért kattintson!)

Persze így is sokan bírták a gyűrődést, többen visszaszivárogtak a bárpultnál feltöltődés után, többeket pedig István Kovács, a Berlini Magyar Tv szórakoztató műsorvezetése kötözött a székéhez. Különösen nagy sikert aratott a Batthyány-téren forgatott riport bejátszása, amelyen az utca emberei mondták el István Kovácsnak, hogy a magyar reklám túl hangos, és a Saatchi & Saatchi valószínűleg egy japán étel. A riporter előadta saját, a reklámosoknak írt dalszerzeményét is, amelyben a Házibuli kedves taktusai csendülnek fel. A videóban láthatják és hallhatják is ezt a dalt, az elejétől a végéig.  

A díjátadón a Vodafone kereplőhangot utánzó tapsoló szerkezetei is szolgáltattak némi hangzavart, de volt rendesen örömujjongás is – főleg, amikor a Saatchi munkatársai mentek fel a színpadra. Nagy volt a boldogság a Laboratory és az Ogilvy háza táján is, néha elégedetlenkedő, kritikus hangokat véltünk azonban hallani a Friendly Digital munkatársai felől, és némi csalódottságot láttunk a korábbi években az év ügynökségeként végző, ám idén az ötödik helyre csúszó DDB-sek arcán is. Kis vigaszt jelenthetett nekik, hogy a díjátadót a Berlini Magyar Tv-n keresztül élőben követő nézők az ő Amnesty-s munkájukat választották kedvencüknek az összes bemutatott alkotás közül, de a díjként járó kosár sört nem vették át (legalábbis nem a gálán) – talán mert éppen a pultnál álltak már. 

A díjátadó után a Merlin előadótermének kapuin kívül már hatalmas, bulizni vágyó vagy / és örömmámorban úszó tömegre leltünk, Popbitch már pörgette a lemezeket, a Vodafone meg „ki mit tesz/tenne a magyar reklámért” témában meghirdette reklámvers-versenyét. A sörök, borok, ja igen, és a Merlin bejáratában a Zsindelyes jóvoltából a vendégeket fogadó welcome-pálinkák után valahogy azonban már nem igazán szárnyaltak a rímek. A felajánlott Galaxy Tabet végül az alábbi verssel Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője nyerte, akire mindannyian nagyon büszkék vagyunk.

Vajda János: Az reklámszakma dícséretje

Reklámot csinálni nem könnyű, tudom,
mégis zavar, ha a hirdetést unom,
ezért jó érzés itt lenni köztetek,
akik a legjobbakat készítitek.

Hisz jót kell csinálni, hatásosat, szépet,
ezzel segíteni a fogyasztó népet!
Kívánom nektek, hogy ennél is jobb legyen,
evezgessetek külhoni vizeken,
nyerjetek sok oroszlánt és dobot
– most is épp ezért szavalgatok.

Kívülálló vagyok, de írok rólatok,
ha szépet csináltok, veletek kacagok.
Szurkolok nektek és a kemény szavak
csak azért vannak, hogy sarkalljanak!
Reklámszakma törj előre, hajrá!
Mi itt drukkolunk a partvonalnál. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés