hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lejapánételezték a járókelők a Saatchit

A kreatívigazgató csak hátráltatja a munkát, a Saatchi & Saatchi meg egy japán étel – többek között ezt is megtudhatták azok, akik eljöttek ünnepelni és bulizni a Kreatív kitudjahányadik Hipnózis díjátadójára, a Merlinbe.

hirdetés

Rekordszámú nevezés, rekordszámú shortlistes, rekordszámú díjazott munka – nem csoda, hogy a 2011-es Hipnózis Reklámverseny hosszasan elnyúló díjátadó gálájának már a felénél elkezdtek kiszivárogni az emberek a Merlin előadóterméből a kinti bárpult irányába. A hivatalosan fél kilenckor, a gyakorlatban viszont este fél tízkor kezdődő ünnepség majdnem éjfélig elhúzódott, hiszen Román Balázs, a Kreatív Online, Szigeti Péter, a Kreatív magazin főszerkesztője és Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary ügyvezetője több mint negyven díjat osztottak ki. 

2011 ügynöksége: az Ogilvy
Az Év Ügynöksége: az Ogilvy (További képekért kattintson!)

Persze így is sokan bírták a gyűrődést, többen visszaszivárogtak a bárpultnál feltöltődés után, többeket pedig István Kovács, a Berlini Magyar Tv szórakoztató műsorvezetése kötözött a székéhez. Különösen nagy sikert aratott a Batthyány-téren forgatott riport bejátszása, amelyen az utca emberei mondták el István Kovácsnak, hogy a magyar reklám túl hangos, és a Saatchi & Saatchi valószínűleg egy japán étel. A riporter előadta saját, a reklámosoknak írt dalszerzeményét is, amelyben a Házibuli kedves taktusai csendülnek fel. A videóban láthatják és hallhatják is ezt a dalt, az elejétől a végéig.  

A díjátadón a Vodafone kereplőhangot utánzó tapsoló szerkezetei is szolgáltattak némi hangzavart, de volt rendesen örömujjongás is – főleg, amikor a Saatchi munkatársai mentek fel a színpadra. Nagy volt a boldogság a Laboratory és az Ogilvy háza táján is, néha elégedetlenkedő, kritikus hangokat véltünk azonban hallani a Friendly Digital munkatársai felől, és némi csalódottságot láttunk a korábbi években az év ügynökségeként végző, ám idén az ötödik helyre csúszó DDB-sek arcán is. Kis vigaszt jelenthetett nekik, hogy a díjátadót a Berlini Magyar Tv-n keresztül élőben követő nézők az ő Amnesty-s munkájukat választották kedvencüknek az összes bemutatott alkotás közül, de a díjként járó kosár sört nem vették át (legalábbis nem a gálán) – talán mert éppen a pultnál álltak már. 

A díjátadó után a Merlin előadótermének kapuin kívül már hatalmas, bulizni vágyó vagy / és örömmámorban úszó tömegre leltünk, Popbitch már pörgette a lemezeket, a Vodafone meg „ki mit tesz/tenne a magyar reklámért” témában meghirdette reklámvers-versenyét. A sörök, borok, ja igen, és a Merlin bejáratában a Zsindelyes jóvoltából a vendégeket fogadó welcome-pálinkák után valahogy azonban már nem igazán szárnyaltak a rímek. A felajánlott Galaxy Tabet végül az alábbi verssel Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője nyerte, akire mindannyian nagyon büszkék vagyunk.

Vajda János: Az reklámszakma dícséretje

Reklámot csinálni nem könnyű, tudom,
mégis zavar, ha a hirdetést unom,
ezért jó érzés itt lenni köztetek,
akik a legjobbakat készítitek.

Hisz jót kell csinálni, hatásosat, szépet,
ezzel segíteni a fogyasztó népet!
Kívánom nektek, hogy ennél is jobb legyen,
evezgessetek külhoni vizeken,
nyerjetek sok oroszlánt és dobot
– most is épp ezért szavalgatok.

Kívülálló vagyok, de írok rólatok,
ha szépet csináltok, veletek kacagok.
Szurkolok nektek és a kemény szavak
csak azért vannak, hogy sarkalljanak!
Reklámszakma törj előre, hajrá!
Mi itt drukkolunk a partvonalnál. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés