hirdetés
hirdetés
hirdetés

A bencésekre és a Tilosra is szavazhatsz az idei Highlights of Hungaryn

Kreatív szerzetesek, underground rádió, kortárs képzőművészeti vásár és a Telepen fogant táskák is vannak a Highlights of Hungary idei 55-ös mezőnyében.

hirdetés

Kijött a 2020-as Highlights of Hungary mezőnye: a Magyarország értékteremtő közösségének brandelt mindendíjak sorsáról ezúttal is közönségszavazás dönt.

A Highlights célja, hogy rávilágítson az inspiráló ügyekre, felkeltse irántuk a kíváncsiságot és összehozza a szereplőket – kurátorokat, jelölteket, üzleti és médiapartnereket, közönséget –, ezáltal pedig kollaborációk induljanak el, a kezdeményezés közösségi, társadalmi hatása pedig tovább erősödjön. Remete Tibor, az alapító Super Channel kreatív ügynökség stratégiai vezetője a jelölteket bemutató anyagban úgy fogalmaz: a jelöltek minket körülvevő, szerethető történetek, melyekre mindannyian büszkék lehetünk.

Biokertészettől oktatási projektekig szokásosan széles a mezőny. Ami a Kreatív látókörébe tartozó nevezetteket illeti, köztük van a Budapesti Wagner Napok és a Kolorádó; a Qualitons KEXP-koncertje és Henri Gonzo FOMO-soundtrackje; az Art Market Budapest és a Nyitottak vagyunk-féle Open Conference; a Lumoconcept lámpái és az Ykra táskái; a Paradigma Ariadné építészstúdió és a Tilos rádió; Máté Bence fotográfus, a Turbine AI vagy éppen a hagyományosan invenciózus pannonhalmi bencés szerzetesrend.

A tízfős kurátori csapat tagjai között volt már a korábbi években is a Design Terminált vezető és a Brain Bart alapító Böszörményi-Nagy Gergely, Liptay Gabriella közgazdász-szociológus, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója, Martinkó József építészet- és designkritikus, az Octogon magazin főszerkesztője, a Telep Galériát alapító Trellay Levente, illetve Varga Judit kétszeres Emmy-díj jelölt látványtervező, a PropClub vezetője. Hozzájuk csatlakozott ebben az évben Iain Lindsay, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, dai Vivien műsorvezető, Prieger Zsolt zenész, újságíró, az Anima Sound System frontembere, Szendrő Péter belsőépítész, a 81font alapítója és Törőcsik Franciska színművész. A Super Channel szintén öt jelölttel bővíti minden évben a listát.

Szavazni 2020. január 13. és február 10. között, a Highlights of Hungary honlapján lehet. A közönségdíjat, a különdíjakat és a kurátorok elismerését február 21-én, a Katona József Színházban megrendezendő záróeseményen adják majd át. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés