hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bell & Partners nyerte az AMC gigatenderét

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum 750 millió forintos keretösszegű tenderét. A megbízás két évre szól, az eredetileg becsült keretösszeg akár 2,1 milliárdig is felkúszhat.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum (AMC) 750 millió forintos keretösszegű gyorsított eljárású tárgyalásos tenderét – tudta meg a Kreatív Online az AMC-től. A Bell & Partners alvállalkozót is bevont a munkákba, a pr-feladatokat az Issues Management végzi majd. A tenderre csak a Bell & Partners adott be ajánlatot az AMC tájékoztatása szerint.

A kiírás azt tartalmazta, hogy a 750 milliós keretösszegtől a két évig tartó megbízás során +180 százalékban is el lehet térni, azaz a végösszeg akár 2,1 milliárd forint is lehet. Szintén a kiírásban az állt, hogy a megbízást egy vállalkozónak adnák oda, eddig az AMC a kerettenderen kiválasztott három ügynökség, a Bell & Partners, az Issues és a Havasi:Live között választott kampányonként a kreatív és médiafeladatokra az ügynökségek közül.

Malackampány

Bár az eredmény még nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, azt már lehet tudni, ahogy az Issues Management erről tájékoztatta a sajtót, hogy az első kampány, amely Szigorúan ellenőrzött malacok címmel fut, szerdán elkezdődött.

A kampány részleteiről szerettünk volna információkat megtudni a Bell & Partnerstől, ahonnan azt a választ kaptuk Wolf Diána stratégiai és koordinációs igazgatótól, hogy nem kaptak felhatalmazást az AMC-től, hogy a tárgyban nyilatkozzanak. Hozzátette továbbá, hogy amint a Közbeszerzési Értesítőben megjelenik a hivatalos eredményhirdetés, minden kérdésünkre készséggel válaszolnak.

Megkerestük ezután az AMC-t, hogy a kampány részleteiről információkat szerezzünk. Tájékoztatásuk szerint a kampány összköltsége 39 millió 315 ezer 856 forint. A kampány közterületen, sajtóban, rádióban, online és televízióban fut. Arra a kérdésünkre, hogy a médiavásárlás konkrétan mely médiatulajdonosoknál és felületeken történt, az AMC a következő felsorolást adta. Sajtóban a Heti Válaszban, a Magyar Konyhában és a Nők Lapja Konyhában fut majd, rádióban a Class FM-en és a Music FM-en, televízóban a Tv2-n és a Hír Tv Paletta című műsorában, online a Magyar Nemzet Online-on, a Metropolon, a Wellnesscafé.hu-n és a Magyar Konyha online-on. Azzal kapcsolatban, hogy közterületen hol foglalt a Bell & Partners felületet, a benyújtott ajánlat és médiaterv alapján nem tudtak válaszolni, csupán annyit árultak el, hogy 360 citylight felületen fut majd a kampány 50-50 százalékban Budapesten és vidéken, összértékük pedig 12 millió 700 ezer forint.

A felületek hatékonyságával kapcsolatban a Bell & Partners a tévénél az AGB, a rádiónál az Ipsos, a sajtónál az Ipsos és a MATESZ, online-nál a médiatulajdonosi bevallást adták meg hivatkozási alapul.

Lehet, hogy nem tart sokáig

Bár az eredmény megszületett és az első kampány elindult, nem biztos, hogy a megállapodás sokáig tart majd. Egy tavaly december 27-i kormányhatározat szerint ugyanis az agrár- és bormarketingfeladatok az Agrármarketing Centrumtól a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerülnének át, az érintett minisztereknek pedig az átadással kapcsolatos részleteket idén március 31-ig kellett előterjeszteniük. Tudomásunk szerint ez a terv a továbbiakban is áll.

Újabb nagy büdzsé

A Bell & Partners a mostani tendernyerésével egy újabb nagy állami szerv jelentős büdzséjét kezelheti. Tavaly októberben nyerték el a Magyar Fejlesztési Bank 400 milliós tenderét, korábban április végén a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium bruttó 600 milliós, előtte pedig a Hungarofest bruttó 550 milliós megbízását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés