hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bell & Partners nyerte az AMC gigatenderét

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum 750 millió forintos keretösszegű tenderét. A megbízás két évre szól, az eredetileg becsült keretösszeg akár 2,1 milliárdig is felkúszhat.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum (AMC) 750 millió forintos keretösszegű gyorsított eljárású tárgyalásos tenderét – tudta meg a Kreatív Online az AMC-től. A Bell & Partners alvállalkozót is bevont a munkákba, a pr-feladatokat az Issues Management végzi majd. A tenderre csak a Bell & Partners adott be ajánlatot az AMC tájékoztatása szerint.

A kiírás azt tartalmazta, hogy a 750 milliós keretösszegtől a két évig tartó megbízás során +180 százalékban is el lehet térni, azaz a végösszeg akár 2,1 milliárd forint is lehet. Szintén a kiírásban az állt, hogy a megbízást egy vállalkozónak adnák oda, eddig az AMC a kerettenderen kiválasztott három ügynökség, a Bell & Partners, az Issues és a Havasi:Live között választott kampányonként a kreatív és médiafeladatokra az ügynökségek közül.

Malackampány

Bár az eredmény még nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, azt már lehet tudni, ahogy az Issues Management erről tájékoztatta a sajtót, hogy az első kampány, amely Szigorúan ellenőrzött malacok címmel fut, szerdán elkezdődött.

A kampány részleteiről szerettünk volna információkat megtudni a Bell & Partnerstől, ahonnan azt a választ kaptuk Wolf Diána stratégiai és koordinációs igazgatótól, hogy nem kaptak felhatalmazást az AMC-től, hogy a tárgyban nyilatkozzanak. Hozzátette továbbá, hogy amint a Közbeszerzési Értesítőben megjelenik a hivatalos eredményhirdetés, minden kérdésünkre készséggel válaszolnak.

Megkerestük ezután az AMC-t, hogy a kampány részleteiről információkat szerezzünk. Tájékoztatásuk szerint a kampány összköltsége 39 millió 315 ezer 856 forint. A kampány közterületen, sajtóban, rádióban, online és televízióban fut. Arra a kérdésünkre, hogy a médiavásárlás konkrétan mely médiatulajdonosoknál és felületeken történt, az AMC a következő felsorolást adta. Sajtóban a Heti Válaszban, a Magyar Konyhában és a Nők Lapja Konyhában fut majd, rádióban a Class FM-en és a Music FM-en, televízóban a Tv2-n és a Hír Tv Paletta című műsorában, online a Magyar Nemzet Online-on, a Metropolon, a Wellnesscafé.hu-n és a Magyar Konyha online-on. Azzal kapcsolatban, hogy közterületen hol foglalt a Bell & Partners felületet, a benyújtott ajánlat és médiaterv alapján nem tudtak válaszolni, csupán annyit árultak el, hogy 360 citylight felületen fut majd a kampány 50-50 százalékban Budapesten és vidéken, összértékük pedig 12 millió 700 ezer forint.

A felületek hatékonyságával kapcsolatban a Bell & Partners a tévénél az AGB, a rádiónál az Ipsos, a sajtónál az Ipsos és a MATESZ, online-nál a médiatulajdonosi bevallást adták meg hivatkozási alapul.

Lehet, hogy nem tart sokáig

Bár az eredmény megszületett és az első kampány elindult, nem biztos, hogy a megállapodás sokáig tart majd. Egy tavaly december 27-i kormányhatározat szerint ugyanis az agrár- és bormarketingfeladatok az Agrármarketing Centrumtól a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerülnének át, az érintett minisztereknek pedig az átadással kapcsolatos részleteket idén március 31-ig kellett előterjeszteniük. Tudomásunk szerint ez a terv a továbbiakban is áll.

Újabb nagy büdzsé

A Bell & Partners a mostani tendernyerésével egy újabb nagy állami szerv jelentős büdzséjét kezelheti. Tavaly októberben nyerték el a Magyar Fejlesztési Bank 400 milliós tenderét, korábban április végén a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium bruttó 600 milliós, előtte pedig a Hungarofest bruttó 550 milliós megbízását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés