hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bánkitón és a Szabihídon is ki lehet próbálni a Telenor hipernet ízű fagyiját

A Telenornál komolyan vették a „Kóstolj bele a Hipernetbe!" jelmondatot.

hirdetés

A Telenor a Levendula fagyihálózattal közösen dolgozta ki a cég kék színét idéző, Hipernet ízű fagyi receptjét. Hosszú fejlesztési folyamat eredményeként született meg a fagylalt. „A mesterséges színezék használatát már az elején kizártuk, és a fagyit csak természetes alapanyagokból készítettük el az egyik legkedveltebb ízben" – mondta el az akcióról Tumó Nóra, a Telenor kampányért felelős marketingkommunikációs csapatának vezetője.

A Hipernet ízű fagyit a „Kóstolj bele a Hipernetbe” kampány keretében július 13-tól országszerte a következő eseményeken lehet ingyen megkóstolni:

• Bánkitó Fesztivál – Bánk, 2018. július 13-14.
• Szabihíd – Budapest, 2018. augusztus 4.
• Debreceni Virágkarnevál – Debrecen, 2018. augusztus 19–20.
• SZIN – Szeged, 2018. augusztus 24–25.

A Bánkitó Fesztiválon a Telenor minden adag ajándék Hipernet fagyi után 1000 forinttal támogatja a Telenor Magyarország és a 21. századi Pedagógiáért Alapítvány közös E-tanoda mentorprogramját, így még több hátrányos helyzetű diák kaphat majd online oktatást lelkes budapesti gimnazistáktól.

Emellett a Hipernet fagyi a Levendula Kézműves Fagylaltozókban is elérhető lesz július közepétől, így Szekszárdtól Nyíregyházáig az ország több helyszínén bárki belekóstolhat a Hipernetbe. Sőt, egy szerencsés nyertes a nyár végén egy egész délutánra meg is kaphatja a Telenor fagyiskocsiját. A játék részleteiről itt lehet olvasni.

Alkotók
Megrendelő: Telenor Magyarország
Brand & Marketing Communication Director: Civin Péter
Campaign Group Manager: Tumó Nóra
Marketing Communication Manager: Vass Noémi
Content Marketing Lead: Kovács Boglárka
Social Media Expert: Kántor Miklós Tamás

Creative agency: Artificial Group
Head of Creative Management: Haberland Attila
Head of Event: Balla Merse
Senior Event Manager: Ligeti Dóri
Creative Director: Horváth Gergő
Account Director: Kaszta Imola
Account Manager: Antal Réka
Head of Production: Englert Zsófia
Junior Production Manager: Pozsgai Vivien
Art Director: Gróf
Art Director: Fazekas Péter
Graphic Designer: Haránt Ervin
Copywriter: Kovács Nóra Judit
Senior Motion Designer: Tiba Péter
Motion Designer: Mészáros Máté

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés