hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Balatoné 2011 legnézettebb reklámja

Nőtt a reklámnézés és egy hirdető magasan uralta a tévés reklámidőt 2011-ben. Volt olyan nap, amikor ugyanazt a hirdetést közel ötszázszor tolták a nézők arcába, a legnézettebb reklámja mégis egy magyar márkának volt.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Őrsi Zoltán, Nielsen közönségmérés
a szerző cikkei

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója beszélt az Atmedia őszi várakozásairól. (X)

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.