hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a 39 legjobb hr-kommunikációs megoldás!

A PPH Media első alkalommal meghirdetett hr-kommunikációs versenyére összesen 70 pályázat érkezett, amelyből 39 pályamunkát juttatott a döntőbe a zsűri.

hirdetés

A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:

  • A HR kommunikációs megoldás eredetisége, kreativitása, a hozzáadott szellemi munka értéke.
  • A HR megoldás illeszkedése a cég átfogóbb stratégiájába és a vállalati márka pozícionálásába és általános kultúrájába.
  • A HR megoldás hatása a cég belső környezetére, a munkavállalói elégedettség szintjének változása.

A döntőbe jutott pályázatok listáját megtalálja nemrégiben indult társlapunk, a Hrpwr.hu cikkében.

Az eredményekre az október 25-i díjátadón derül fény, 19 órakor az Esernyős kávézóban. További információk és jelentkezés az eseményre szintén a verseny oldalán.

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: HRPWR)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés