hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kik a legkreatívabbak?

hirdetés

A 25 LEGKREATÍVABB MAGYAR LISTÁJA >>>

Hogyan választottunk?

Amikor arra kértük az olvasóinkat, hogy ők is küldjenek ajánlásokat a 25 legkreatívabb magyarra, nem gondoltuk volna, hogy a szerkesztőség és a közönség kreativitásról való gondolkodása ennyire egy irányba mutat majd. Ez számunkra azt jelzi, hogy az igazi kreativitás Magyarországon is jól látható, csak éppen igényeinkhez képest talán kisebb tere van a bemutatkozásra, mint máshol.

Érdemes kiemelni néhány kulcsszót a most bemutatott 25 magyar kreatív credójából: kísérlet, bátorság, teremtőerő, nyitottság és tanulás. Ezek ezerszer leírt, kimondott szavak, a most kiválasztottakat azonban az különbözteti meg másoktól, hogy számukra ezek a fogalmak a napi élet részei.

A kiválasztás kritériumai világosak voltak: saját területükön nemzetközi mércével is értékelhető teljesítményt kellett nyújtaniuk viszonylag hosszú ideje. Nagyon hosszú listával indítottunk, és sokszor hosszú vita volt után döntöttünk egy-egy emberről. És ez nagyon jó. Ameddig van 50-100 olyan magyar ember, akikről vitatkozhatunk, addig nincs ok aggodalomra. Ha pedig ezzel a listával hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a kreativitást alkalmazó iparágak egy kicsit is jobban bízzanak a bátorságban és a teremtőerőben, akkor még jobban fogunk örülni. 

 

LISTA ITT >

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés