hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kik a legkreatívabbak?

hirdetés

A 25 LEGKREATÍVABB MAGYAR LISTÁJA >>>

Hogyan választottunk?

Amikor arra kértük az olvasóinkat, hogy ők is küldjenek ajánlásokat a 25 legkreatívabb magyarra, nem gondoltuk volna, hogy a szerkesztőség és a közönség kreativitásról való gondolkodása ennyire egy irányba mutat majd. Ez számunkra azt jelzi, hogy az igazi kreativitás Magyarországon is jól látható, csak éppen igényeinkhez képest talán kisebb tere van a bemutatkozásra, mint máshol.

Érdemes kiemelni néhány kulcsszót a most bemutatott 25 magyar kreatív credójából: kísérlet, bátorság, teremtőerő, nyitottság és tanulás. Ezek ezerszer leírt, kimondott szavak, a most kiválasztottakat azonban az különbözteti meg másoktól, hogy számukra ezek a fogalmak a napi élet részei.

A kiválasztás kritériumai világosak voltak: saját területükön nemzetközi mércével is értékelhető teljesítményt kellett nyújtaniuk viszonylag hosszú ideje. Nagyon hosszú listával indítottunk, és sokszor hosszú vita volt után döntöttünk egy-egy emberről. És ez nagyon jó. Ameddig van 50-100 olyan magyar ember, akikről vitatkozhatunk, addig nincs ok aggodalomra. Ha pedig ezzel a listával hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a kreativitást alkalmazó iparágak egy kicsit is jobban bízzanak a bátorságban és a teremtőerőben, akkor még jobban fogunk örülni. 

 

LISTA ITT >

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés