hirdetés
hirdetés
hirdetés

A 24.hu-s Horváth Csaba nyerte a Transparency-Soma Díjat

A legjobb oknyomozó cikksorozat a Simonka György fideszes országgyűlési képviselő körüli ügyeket mutatta be.

hirdetés

A 24.hu-s Horváth Csaba nyerte a 2019-es év legjobb oknyomozó írásáért járó Transparency-Soma Díjat – közölte Facebook-oldalán a Transparency International Magyarország.

Horváth Csaba győztes cikksorozata bemutatta, hogy egy sokszereplős, Simonka György fideszes országgyűlési képviselő köré összpontosuló Békés megyei céghálózat hogyan élt vissza európai uniós agrár- és egyéb fejlesztési támogatásokkal.

A sok terepmunkával készült hatrészes cikksorozatban feltárt visszaélések egy részében már vádat emeltek a feltételezett elkövetők ellen, de Horváth Csaba munkája további olyan korrupciógyanús eseteket is feltárt, amelyekben egyelőre nem történt vádemelés.

 

A nyitókép forrása: TI Magyarország Facebook/ Kaszás Tamás, Képszerkesztőség

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.