hirdetés
hirdetés
hirdetés

A 24.hu-nál folytatja az Origónál felmondó techrovat

Pintér Mónika, Birkás Péter és Dömös Zsuzsanna azért mondtak fel, mert nem értettek egyet az Origo kormányközeli irányvonalával.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A Balásy Gyula-féle New Land / Lounge konzorcium végezheti. Csetényiék szerint nem szakmai alapon született a döntés.

A versenyen 9 kategóriában a fődíj, különdíj és zsűrielnök különdíj mellett összesen 12 arany, 4 ezüst, 8 bronz helyezés született.  

Az év turisztikai kommunikációs megoldásával a PLANB elhagyta a hagyományos kommunikációs stratégiák komfortzónáját. (X)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.