hirdetés

A 24 és a 444 „nyert” az Index széthullásával?

Az Index újságíróinak tömeges felmondása óta eltelt időszakban több versenytárs növelte olvasói bázisát, de közben konszolidálódott a helyzet az Index adataiban is. Az Indamedia portfóliójának más tagjainál nem látszik nagy változás, miközben szolidan erősödik az Origo látogatottsága. A Mindshare elemzésének tanulságai az elmúlt két hétről.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kerülj képbe a TV2, az RTL és egy médiaügynökségi vezető prezentációjával, aztán nézd meg az RTL, a 444, a Telex, a HVG és a Central képviselőinek beszélgetését a fizetős online kontentről!

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

A rendező, Szász Attila szerint ma már ritka, hogy egy reklám teljes történetet is körbejár.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Magánszemélyek és cégek is nevezhetnek a saját történeteikkel és megoldásaikkal. Nevezz még ma! 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!