hirdetés
hirdetés
hirdetés

A 2020-as olimpia a Dentsu miatt megy Tokióba

Hallott már olyan reklámügynökségről, ahol a dolgozók segítenek költözni az ügyfélnek? És olyanról, amely megszervez egy komplett olimpiát, amelynek saját tévéműsorai vannak, és az új dolgozóknak meg kell mászniuk egy hegyet? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen a 3000 ügyféllel büszkélkedő japán Dentsu reklámügynökséggel és bepillantást nyerjen a japán reklámiparba! Ebben pedig George Sugitomo, a 8 ezer dolgozóval működő ügynökség egyik kreatívigazgatója lesz segítségére. George decemberben az Isobar Budapest irodájában segített nemzetközi kampányok kidolgozásában, ekkor beszélgettünk vele.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kibővült Mol Csapat és megújult a tartalom.

Derül ki a Nielsen TV Plusz, a többképernyős médiafogyasztást vizsgáló kutatásából. 

A héten állították fel, de nem lesz ott sokáig.

Az RTL Klub új műsorának, a Kedvenc Társállatainknak lesz a műsorvezetője.

Jeff Bezos, az Amazon alapítója lökte le a trónról.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Siemens Press Award 2017 témája a digitalizáció és az Ipar 4.0.

B.P. Parkerrel állítólag épp úgy lehet beszélgetni, mint egy emberrel.

Az ügynökség kinőtte az irodáját, költözik, elad egy csomó holmit, adományoz.

A kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

hirdetés
hirdetés