hirdetés
hirdetés
hirdetés

A 2020-as olimpia a Dentsu miatt megy Tokióba

Hallott már olyan reklámügynökségről, ahol a dolgozók segítenek költözni az ügyfélnek? És olyanról, amely megszervez egy komplett olimpiát, amelynek saját tévéműsorai vannak, és az új dolgozóknak meg kell mászniuk egy hegyet? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen a 3000 ügyféllel büszkélkedő japán Dentsu reklámügynökséggel és bepillantást nyerjen a japán reklámiparba! Ebben pedig George Sugitomo, a 8 ezer dolgozóval működő ügynökség egyik kreatívigazgatója lesz segítségére. George decemberben az Isobar Budapest irodájában segített nemzetközi kampányok kidolgozásában, ekkor beszélgettünk vele.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Az Index tulajdonjoga egy alapítványhoz került, tényleg ez a függetlenség garanciája?

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés