hirdetés
hirdetés
hirdetés

A 100 legjobban futó cikk májusban a közösségi médiában

A Szeretlek Magyarország cikke nyert, de a Blikk.hu is nagyon feljött. 

hirdetés

A Feedstripes online- és közösségi médiaelemző céggel közösen a lyzR szoftverük segítségével májusban is bemutatjuk, mely cikkeket osztották meg legtöbben a Facebookon (like+share+komment) és a Twitteren. 

Ahogy látszik, a Hír24 továbbra is a legtöbb interakciót kiváltó hírszájt, viszont az egy megosztásra jutó átlagos interakcióban a Szeretlek Magyarország! és az Átlátszó továbbra is a legerőssebb. 

 

  A lyzR™ valós idejű online- és közösségi médiaelemzéssel foglalkozó cég. Az adatokat ők bocsájtották a rendelkezésünkre.  
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!