hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hirdetők sem tudják, mire számítsanak az új rádióktól

Más rádiókhoz vagy médiatípusokhoz vándorolhat az a pénz, amit a hirdetők az eltűnő Danubiuson és a Slágeren költöttek volna el. Az új rádióknak a gyors bemutatkozás segítene, és az, ha átvennének az eddig népszerű reggeli és délutáni csúcsidős rádióműsorokból.
hirdetés
A médiaügynökségek sem tudják még, hogyan tovább a rádiós piacon. Ami biztos, hogy november 18-ig kiszámítható a hirdetők költése.
 
A Kreatív által megkérdezett médiaügynökségi szakemberek szerint az, hogy ezután mi történik, nagyban függ attól, hogy a nyertes cégek mikor és milyen formában nyilvánulnak meg az ügynökségek és a hirdetők felé szándékaikkal kapcsolatban.
 
Valószínű a bizonytalanság 
Az első lehetséges verzió szerint minden zavartalanul folytatódik tovább hirdetői szemszögből. Ez akkor történne így, ha az új rádiók már az indulásra kész programstruktúrával és csapattal állnának ki, és addigra már sikerült volna végigjárni az összes ügynökséget, hogy prezentálják elképzeléseiket.
 
Egy második, ennél reálisabb változat szerint a mostani helyzet bizonytalanságot szül a hirdetők körében, és akár el is pártolhatnak az országos frekvenciáktól. Ebben az esetben három lehetőségük van: vagy átviszik a rádióra tervezett büdzséiket más adókra (amivel elsősorban a Juventus és a Rádió1 járhatna jól), vagy pedig más médiatípusban költik el ezeket a pénzeket.
 
A médiapiac szempontjából legrosszabb lehetőség az lenne, ha a hirdetők úgy döntenének, hogy egyáltalán nem költik el ezeket a pénzeket.
 
A döntés az elkövetkező napokban születhet meg, az ügynökségek még konzultálnak ügyfeleikkel, hogy azok hogyan döntenek.
 
Segítene, ha műsorokat vennének át
A szakemberek szerint sokat segítene a helyzeten, ha a megszűnő Danubius és Sláger főműsoridei vivőműsorainak némelyike feltűnne az új rádiókon, a hallgatók ugyanis eddig is főképp ezekért tekertek az adókra.
 
Ez a reggeli és a délutáni sávot jelenti, azaz például olyan ismert neveket, mint a Sláger reggeli Bumerángját vezető Bochkor Gábort és Boros Lajost, vagy a Danubius kora esti műsorvezetőjét, Jáksó Lászlót.
 
A Bors korábbi értesülései szerint viszont saját rádió indítását fontolgatta Boros Lajos és Bochkor Gábor, akik a Slágeren hallható Bumerángot vezetik, abban az esetben, ha a Sláger elveszíti frekvenciáját.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!