hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Nem kísérletezel otthon alkohollal és lávalámpával”

Már állandó saját trénerrel fut, alapítványi formára vált és fejlesztéseken töri a fejét az erősen reklámszakma-közeli Apaépítő.

hirdetés

„Izgalmas dolgot csinálni a gyerekkel együtt nem feltétlenül triviális: nem kísérletezel otthon alkohollal és lávalámpával. Egy karácsonyi készülődésnek is masszívan utána kell olvasni, azt meg nem tudod mondani egyedül, hogy mi lenne, ha lovagosat játszanánk 15 másik gyerekkel egy amúgy is remek helyen? Le lehetne zavarni focizni vagy kaphatna egy tabletet a kezébe, de érdekesebb ezt kipróbálni” – fejti vissza az Apaépítő pszichológiáját Pőcze Balázs, a szülő-gyerek hétvégeket kínáló alapítvány egyik elindítója. Egy hétvégén 15-20 apa-gyerek páros vesz részt, akik egyszerre vannak kettesben és dolgoznak nagyobb csapatban, és a közös élményekből tanulnak.

Az Apaépítő alapötletével Nagygyörgy Miklós (civilben a retargetálással) foglalkozó RTB House országmenedzsere állt elő lányai születése után, Pőcze Balázs mellett Farkas Albertet és Kovács Balázst gyűjtötte maga köré (maguk is apák, és egyébként a Mito reklámügynökség vezérkara). „Úgy éreztük, hogy az Apaépítővel Miklósnak egy egyre erősebben jelen levő, valódi kérdésre van egy tök jó vála­sza. Hogy személyesen mennyit profitálunk belőle, nem tűnt annyira fontosnak, és most sem az” – meséli a kezdetekről Pőcze. „Nem a saját gyereke­ink miatt csináltuk: ettől inkább csak jobban értettük a te­rületet, meg járulékosan tájékozottabb apukák is leszünk. Hogy jobbak-e, azt nem tudom.”

Pedig úgy tűnik, a szülők elég jól eltanítgatják és -nyugtatgatják egymást az olyan együtt töltött hétvégéken, mint az Aranyhalak és az üres tarisznya vagy a komplett kisvárost szabadulószobának használó Velence titkai. „Sokat beszélgettünk arról, egy hétvégének mennyire legyen coaching jellege, adjon-e visszajelzést a végén egy tréner” – idézi fel Pőcze Balázs. „Arra jöttünk rá, hogy va­lószínűleg erre nincs szükség, már önmagában az pozitív, ha van egy élmény kettejük között. Itt érezzék jól magu­kat, de ha valakinek szüksége van arra, hogy gyerekpszichológussal beszéljen a problémáiról, arra is ki fogunk találni valamit masszív igény esetén.”

Hogy milyen időszakra terveznek most előre a projekttel, mik lesznek a pénztermelő szolgáltatások, mit kezdenének egy saját táborhellyel és mi lesz az anyákkal, arról a Kreatív magazin most kapható 2019/06-os (erősen apatémájú) számában megjelent teljes cikkben olvashatsz bővebben!


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés