hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Nem kísérletezel otthon alkohollal és lávalámpával”

Már állandó saját trénerrel fut, alapítványi formára vált és fejlesztéseken töri a fejét az erősen reklámszakma-közeli Apaépítő.

hirdetés

„Izgalmas dolgot csinálni a gyerekkel együtt nem feltétlenül triviális: nem kísérletezel otthon alkohollal és lávalámpával. Egy karácsonyi készülődésnek is masszívan utána kell olvasni, azt meg nem tudod mondani egyedül, hogy mi lenne, ha lovagosat játszanánk 15 másik gyerekkel egy amúgy is remek helyen? Le lehetne zavarni focizni vagy kaphatna egy tabletet a kezébe, de érdekesebb ezt kipróbálni” – fejti vissza az Apaépítő pszichológiáját Pőcze Balázs, a szülő-gyerek hétvégeket kínáló alapítvány egyik elindítója. Egy hétvégén 15-20 apa-gyerek páros vesz részt, akik egyszerre vannak kettesben és dolgoznak nagyobb csapatban, és a közös élményekből tanulnak.

Az Apaépítő alapötletével Nagygyörgy Miklós (civilben a retargetálással) foglalkozó RTB House országmenedzsere állt elő lányai születése után, Pőcze Balázs mellett Farkas Albertet és Kovács Balázst gyűjtötte maga köré (maguk is apák, és egyébként a Mito reklámügynökség vezérkara). „Úgy éreztük, hogy az Apaépítővel Miklósnak egy egyre erősebben jelen levő, valódi kérdésre van egy tök jó vála­sza. Hogy személyesen mennyit profitálunk belőle, nem tűnt annyira fontosnak, és most sem az” – meséli a kezdetekről Pőcze. „Nem a saját gyereke­ink miatt csináltuk: ettől inkább csak jobban értettük a te­rületet, meg járulékosan tájékozottabb apukák is leszünk. Hogy jobbak-e, azt nem tudom.”

Pedig úgy tűnik, a szülők elég jól eltanítgatják és -nyugtatgatják egymást az olyan együtt töltött hétvégéken, mint az Aranyhalak és az üres tarisznya vagy a komplett kisvárost szabadulószobának használó Velence titkai. „Sokat beszélgettünk arról, egy hétvégének mennyire legyen coaching jellege, adjon-e visszajelzést a végén egy tréner” – idézi fel Pőcze Balázs. „Arra jöttünk rá, hogy va­lószínűleg erre nincs szükség, már önmagában az pozitív, ha van egy élmény kettejük között. Itt érezzék jól magu­kat, de ha valakinek szüksége van arra, hogy gyerekpszichológussal beszéljen a problémáiról, arra is ki fogunk találni valamit masszív igény esetén.”

Hogy milyen időszakra terveznek most előre a projekttel, mik lesznek a pénztermelő szolgáltatások, mit kezdenének egy saját táborhellyel és mi lesz az anyákkal, arról a Kreatív magazin most kapható 2019/06-os (erősen apatémájú) számában megjelent teljes cikkben olvashatsz bővebben!


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés