hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Nem kísérletezel otthon alkohollal és lávalámpával”

Már állandó saját trénerrel fut, alapítványi formára vált és fejlesztéseken töri a fejét az erősen reklámszakma-közeli Apaépítő.

hirdetés

„Izgalmas dolgot csinálni a gyerekkel együtt nem feltétlenül triviális: nem kísérletezel otthon alkohollal és lávalámpával. Egy karácsonyi készülődésnek is masszívan utána kell olvasni, azt meg nem tudod mondani egyedül, hogy mi lenne, ha lovagosat játszanánk 15 másik gyerekkel egy amúgy is remek helyen? Le lehetne zavarni focizni vagy kaphatna egy tabletet a kezébe, de érdekesebb ezt kipróbálni” – fejti vissza az Apaépítő pszichológiáját Pőcze Balázs, a szülő-gyerek hétvégeket kínáló alapítvány egyik elindítója. Egy hétvégén 15-20 apa-gyerek páros vesz részt, akik egyszerre vannak kettesben és dolgoznak nagyobb csapatban, és a közös élményekből tanulnak.

Az Apaépítő alapötletével Nagygyörgy Miklós (civilben a retargetálással) foglalkozó RTB House országmenedzsere állt elő lányai születése után, Pőcze Balázs mellett Farkas Albertet és Kovács Balázst gyűjtötte maga köré (maguk is apák, és egyébként a Mito reklámügynökség vezérkara). „Úgy éreztük, hogy az Apaépítővel Miklósnak egy egyre erősebben jelen levő, valódi kérdésre van egy tök jó vála­sza. Hogy személyesen mennyit profitálunk belőle, nem tűnt annyira fontosnak, és most sem az” – meséli a kezdetekről Pőcze. „Nem a saját gyereke­ink miatt csináltuk: ettől inkább csak jobban értettük a te­rületet, meg járulékosan tájékozottabb apukák is leszünk. Hogy jobbak-e, azt nem tudom.”

Pedig úgy tűnik, a szülők elég jól eltanítgatják és -nyugtatgatják egymást az olyan együtt töltött hétvégéken, mint az Aranyhalak és az üres tarisznya vagy a komplett kisvárost szabadulószobának használó Velence titkai. „Sokat beszélgettünk arról, egy hétvégének mennyire legyen coaching jellege, adjon-e visszajelzést a végén egy tréner” – idézi fel Pőcze Balázs. „Arra jöttünk rá, hogy va­lószínűleg erre nincs szükség, már önmagában az pozitív, ha van egy élmény kettejük között. Itt érezzék jól magu­kat, de ha valakinek szüksége van arra, hogy gyerekpszichológussal beszéljen a problémáiról, arra is ki fogunk találni valamit masszív igény esetén.”

Hogy milyen időszakra terveznek most előre a projekttel, mik lesznek a pénztermelő szolgáltatások, mit kezdenének egy saját táborhellyel és mi lesz az anyákkal, arról a Kreatív magazin most kapható 2019/06-os (erősen apatémájú) számában megjelent teljes cikkben olvashatsz bővebben!


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A budapesti szakember olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt.

A versenyhatóság összetett intézkedéscsomagra kötelezte a szolgáltatást működtető vállalkozást.

Gonda Gábor korábban 2018 óta vezette a HP teljes közép-európai régiós ügyeit. 

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés