hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aki reklámot gyárt, figyeljen!

Craft Award néven új, szakmai versenyt indít a Kreatív. A verseny a reklámok gyártóinak munkáját értékeli és díjazza.

hirdetés

Szeptember 10-én elindult a Kreatív magazin legújabb szakmai versenye, a Craft Award. A verseny célja, hogy a reklámokat előállító szakemberek munkáit értékelje és díjazza.

Miért?

Magyarországon a reklámiparon belül a filmes, webes, nyomdai produkciós munka az egyik legsikersebb és legszínvonalasabb terület. A filmgyártók, filmes utómunkacégek közül többen nemzetközi megbízásokon dolgoznak, vannak olyan cégek is, amelyek elsősorban külföldről szerzik munkáikat. Eközben sokszor előfordul, hogy fontos, a magyar piacon meghatározó márkák igénytelen reklámokkal állnak a nyilvánosság elé.

A Craft Award elindításával a saját üzleti céljaink mellett azt szeretnénk elérni, hogy minél több marketinges döntéshozó és kommunikációs szakember ismerje meg a legtehetségesebb produkciós szakembereket, megértse, hogy a minőségi kivitelezés nemcsak kellemes látványt jelent, hanem marketingelőnyt is ad egy márkának.

Hogyan?

A verseny kategóriáit úgy állítottuk össze, hogy a produkciós terület minél több területe által végzett munka értékelhető legyen.  

Külön kategóriában nevezhető a rendezői, az operatőri, a vágói, látványtervezői munka. Önállóan értékeljük a VFX (visual effects), az animációs, a 3D-s megoldásokat. Kiválasztjuk a legjobb hangmérnöki teljesítményt, díj jár majd a legjobb colorist munkáknak, a reklámzenei és még néhány egyéb, a filmgyártás szempontjából fontos megoldásoknak is.

Nemcsak reklámfilmes produkciókat értékelünk. A Craft Award várja a nyomtatott reklámok előállítóinak nevezését is. Az ilyen munkáknál értékeljük a legjobb tipográfiai megoldásokat, a legjobb grafikusi teljesítményeket. A digitális kampányok és a webes kommunikációs munkák szintén nevezhetők a Craftra. Itt elsősorban a UX-tényezőket (user experience) értékeljük.

A kategóriákat, a versenykiírást részletesen itt nézheti meg >>>

Mivel ezen a versenyen nem a reklámos és marketinges szempontok a meghatározóak, a zsűri összeállításánál a fő szempont az volt, hogy a produkciós területen hírnevet szerzett szakemberek értékeljék a munkákat. 

A zsűri tagjai:

  • Zsűrielnök: Herendi Gábor, rendező, producer
  • Fiala Gábor, fotográfus
  • Fodor Máriusz, előadó, zeneszerző
  • Gács Róbert, Allison Advertising, kreatívigazgató
  • Garas Dániel, operatőr
  • Kázmér Miklós, Umbrella, kreatívfejlesztési igazgató
  • Kiss Wanda, vágó
  • Kostil Danila, képzőművész, filmrendező
  • Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
  • Lakner Bertold, Neo Interactive, kreatívigazgató
  • Szarvasi Zoltán, Digital Apes, alapító, VFX-producer
  • Tóth Csaba, Magyar Film Utómunka Egyesülés, elnök
  • Turán Esther, producer
  • Varga Judit, látványtervező

 Minden részlet a Kreatív Craft Awardról itt >>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés