hirdetés
hirdetés
hirdetés

89 nevezés érkezett a Prizmára

Összesen 89 nevezés érkezett a Prizma Kreatív Pr Díjra, ez a 2009-ben indított verseny történetében rekordnak számít. Ügynökségek közül a legtöbb munkával ismét az Uniomedia pályázott.  

 

 
 
 
hirdetés

Az idén hetedik alkalommal meghirdetett Prizma Kreatív Pr Díjra beérkezett 89 nevezés közül 69-et a projektek főkategóriába küldték be, ezen belül a CSR-megoldások kategória volt a legnépszerűbb 16 munkával, amit a pr-vezérelt integrált kampány követett 11 munkával.

A Prizmára összesen 35 nevezőtől érkeztek munkák, a legtöbb az Uniomedia nevéhez fűződik, ez az ügynökség 18 munkáért izgulhat, a második legaktívabb nevező pedig a Café PR volt 10 munkával. 

Az online zsűrizés október 22-én kezdődik, ezután a Kreatív Online-on közzétesszük a shortlistet. A döntős munkákról egy második fordulós, élő zsűrizés során döntünk november 13-án.

A Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei  automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A díjátadó november 26-án, a Paulay Teremben zajló Pr Nap programja után az EXTRA Budapestben lesz. 

Az első fordulós online zsűri tagjai:

  • Asztalos Andrea, Sanofi
  • B. Csejtei Ildikó, IMEC 
  • Bak Anita, Adamsky
  • Balaton Anita, Café PR
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia
  • Bartos Katalin, HG Prisma
  • Benkő Lívia, HPS 
  • Bőhm Kornél, Spindoc
  • Csermely Ákos, Média Hungary
  • Erdélyi Csilla, Brand Affairs
  • Gricz István, Katona József Színház
  • Hammer Ferenc, Policy
  • Jankó Bálint, Lwp
  • Karvalics Attila, Arvalicom
  • Kolma Kornél, Sakkom
  • Komendo Beatrix, MyAd
  • Kovács Richárd, Főgáz 
  • Márta Irén, Holcim
  • Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
  • Ószabó Attila, LA Communication
  • P. Nagy Ildikó, Live PR
  • Pálfalvi Márta, Heineken
  • Pető Bettina, KRQ
  • Petrányi-Széll András, PS: Provocative
  • Piskóti Attila, Premier Public Relations
  • Priol Anikó, Danone
  • R. Nagy András, Próbakő
  • R. Kovács Dániel, Front Page Communications
  • Redl Zsófia, Doppio Creative
  • Szabó Anikó, NN
  • Szabó Virág, NeoNoir
  • Szántó Balázs, Noguchi
  • Szász Éva, Brightly
  • Tordy Zsuzsanna, PR szakértő
  • Tossenberger Adél, BFZ
  • Tóth Judit, ACG
  • Varró Szilvia, XKK 
  • Virágh Adrienn, Siemens

Második forduló: személyes zsűrizés 9 tagú zsűrivel. A 2015-ös Prizma Kreatív Pr Díj főzsűrijébe a Kreatív és a szakmai szervezetek (a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége Pr tagozata) egyaránt 3 - 3 szakértőt delegálnak.

 

Az MPRSZ delegáltjai:

- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja

- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete

- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager

A MAKSZ Pr tagozatának delegáltjai:

- Bruck Gábor, MAKSZ

- Kalocsai Kinga, GE

- Szűcs László, MAKSZ

A Kreatív delegáltjai:

- A zsűri elnöke, Szollár Domokos, MOL, magyarországi kommunikációs igazgató, szóvivő

- Perlaky-Papp József, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, címzetes főiskolai docens

- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés