hirdetés
hirdetés
hirdetés

89 nevezés érkezett a Prizmára

Összesen 89 nevezés érkezett a Prizma Kreatív Pr Díjra, ez a 2009-ben indított verseny történetében rekordnak számít. Ügynökségek közül a legtöbb munkával ismét az Uniomedia pályázott.  

 

 
 
 
hirdetés

Az idén hetedik alkalommal meghirdetett Prizma Kreatív Pr Díjra beérkezett 89 nevezés közül 69-et a projektek főkategóriába küldték be, ezen belül a CSR-megoldások kategória volt a legnépszerűbb 16 munkával, amit a pr-vezérelt integrált kampány követett 11 munkával.

A Prizmára összesen 35 nevezőtől érkeztek munkák, a legtöbb az Uniomedia nevéhez fűződik, ez az ügynökség 18 munkáért izgulhat, a második legaktívabb nevező pedig a Café PR volt 10 munkával. 

Az online zsűrizés október 22-én kezdődik, ezután a Kreatív Online-on közzétesszük a shortlistet. A döntős munkákról egy második fordulós, élő zsűrizés során döntünk november 13-án.

A Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei  automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A díjátadó november 26-án, a Paulay Teremben zajló Pr Nap programja után az EXTRA Budapestben lesz. 

Az első fordulós online zsűri tagjai:

  • Asztalos Andrea, Sanofi
  • B. Csejtei Ildikó, IMEC 
  • Bak Anita, Adamsky
  • Balaton Anita, Café PR
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia
  • Bartos Katalin, HG Prisma
  • Benkő Lívia, HPS 
  • Bőhm Kornél, Spindoc
  • Csermely Ákos, Média Hungary
  • Erdélyi Csilla, Brand Affairs
  • Gricz István, Katona József Színház
  • Hammer Ferenc, Policy
  • Jankó Bálint, Lwp
  • Karvalics Attila, Arvalicom
  • Kolma Kornél, Sakkom
  • Komendo Beatrix, MyAd
  • Kovács Richárd, Főgáz 
  • Márta Irén, Holcim
  • Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
  • Ószabó Attila, LA Communication
  • P. Nagy Ildikó, Live PR
  • Pálfalvi Márta, Heineken
  • Pető Bettina, KRQ
  • Petrányi-Széll András, PS: Provocative
  • Piskóti Attila, Premier Public Relations
  • Priol Anikó, Danone
  • R. Nagy András, Próbakő
  • R. Kovács Dániel, Front Page Communications
  • Redl Zsófia, Doppio Creative
  • Szabó Anikó, NN
  • Szabó Virág, NeoNoir
  • Szántó Balázs, Noguchi
  • Szász Éva, Brightly
  • Tordy Zsuzsanna, PR szakértő
  • Tossenberger Adél, BFZ
  • Tóth Judit, ACG
  • Varró Szilvia, XKK 
  • Virágh Adrienn, Siemens

Második forduló: személyes zsűrizés 9 tagú zsűrivel. A 2015-ös Prizma Kreatív Pr Díj főzsűrijébe a Kreatív és a szakmai szervezetek (a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége Pr tagozata) egyaránt 3 - 3 szakértőt delegálnak.

 

Az MPRSZ delegáltjai:

- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja

- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete

- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager

A MAKSZ Pr tagozatának delegáltjai:

- Bruck Gábor, MAKSZ

- Kalocsai Kinga, GE

- Szűcs László, MAKSZ

A Kreatív delegáltjai:

- A zsűri elnöke, Szollár Domokos, MOL, magyarországi kommunikációs igazgató, szóvivő

- Perlaky-Papp József, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, címzetes főiskolai docens

- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés