hirdetés
hirdetés
hirdetés

6,5 milliárd forintot oszthat ki a tévés filmalap

Az új mecenatúra program elsősorban történelmi témájú filmek és sorozatok támogatását célozza.

hirdetés

A parlament elé terjeszti a Televíziós Film Mecenatúra idei költségvetésének tervezetét az Országgyűlés Költségvetési bizottsága. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kidolgozott tervezet szerint az új program 7 milliárd forintos költségvetésből gazdálkodna, amelyből kb. 6,5 milliárdot szánnának a médiában bemutatásra szánt filmek és sorozatok gyártásának támogatására.

Karas Monika, az NMHH elnöke a Költségvetési Bizottság előtt arról beszélt, hogy az új alap célja, hogy többek között a magyar kultúrát, történelmi múltat is bemutató alkotások készüljenek.

Csak összehasonlításképp: a szintén az NMHH égisze alatt működő, rádiós és televíziós műsorok gyártását is támogató Magyar Média Mecenatúra program 2018-ban 3,1 milliárd forintos költségvetésből gazdálkodott.

Az új alapot a tervek szerint egy öttagú Televíziós Filmkollégium vezeti majd a benyújtott tervezet szerint, ennek elnökét a Médiatanács elnöke nevezheti ki. A Filmkollégium a pályázatok szakmai értékelésére eljáró bíráló bizottságokat hoz létre.

(A nyitókép A Tenkes kapitányából származik. Forrás: Médiaklikk)

(forrás: Kreatív Online, MTI, HVG)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés