hirdetés
hirdetés
hirdetés

70 milliós tender a vízműveknél

A Fővárosi Vízművek kiállításokhoz kapcsolódó installációs feladatokra keres partnert. Az eljárás becsült értéke 70 millió forint.
hirdetés

Meghívásos tendert hirdetett a Fővárosi Vízművek kiállítások installálási tevékenységének elvégzésére. Az ideális jelentkezőnek 2006 és 2008 között, évente legalább nettó 17,5 millió forint értékű közbeszerzés tárgya szerinti árbevétellel kell rendelkeznie. Feltétel az is, hogy a tenderen indulóknak rendelkezniük kell egy-egy fő tervező, grafikus, grafikus tervező, grafikai kivitelező szakemberrel és egy a kiállítás kivitelezéséért felelős műszaki ellenőrrel. Közös elem, hogy mindegyiküknek hároméves szakmai gyakorlattal kell rendelkezniük, és fontos, hogy egy szakember nem tölthet be több pozíciót.

Az ajánlattétel határideje február 2-a, és az összességében legelőnyösebb ajánlat nyeri el a tendert. Az ajánlati ár 40 százalékot nyom a latban az elbíráláskor, míg a kiadott feladat kivitelezésének, műszaki tartalmának leírása, továbbá a kreatív koncepció, valamint a társaság arculati kézikönyvéhez való illeszkedés külön-külön 20-20-at.

Az eredményhirdetés várhatóan február 8-án lesz. A szerződéskötés tervezett időpontja április 6-a, és másnap kezdik a közös munkát.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés