hirdetés
hirdetés
hirdetés

6 milliárdot költhet az MNB új ügynöksége

Közbeszerzést írt ki a Magyar Nemzeti Bank a jövő évi általános kommunikációs feladatainak, valamint a Növekedési Hitelprogram kommunikációs feladatainak ellátására akár 6 milliárd forint keretösszegig. Az ajánlattételi határidő december 9-e.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

A rendhagyó kiállítás A sötétség nem tart örökké – Legyen világosság kampányhoz készült.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

Jobban elválasztaná a társadalmi ügyeket a hagyományos brandhirdetésektől.

A reklámügynökség építi hét éve az Aldi márkáját. Üzletfejlesztésbe fognak.

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

ez nem pénz..némi apró a csahosoknak..
#
De szép mondat ez:
"A legnagyobb keretösszegű kommunikációs tárgyú közbeszerzése eddig az Államadósság Kezelő Központ médiavásárlási tendere volt"

És csodálkozunk az államadósságon :)))

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés