hirdetés
hirdetés
hirdetés

6,5 milliárd forintos megbízást nyert el Csetényi Csaba cége

A Network 360 és az Affiliate Network a Miniszterelnökség tenderét húzta be.

hirdetés

A vállalkozási keretszerződés két részből áll a Közbeszerzési Értesítő szerint. Az első, nettó 5,3 milliárd forintos összegből kreatív tervezési és gyártási feladatokat, nyomdai feladatokat, médiavásárlást kell megoldaniuk eseti megbízások alapján. A második rész nettó 1,2 milliárdja pr-feladatokat, rendezvényszervezési feladatokat, közvélemény- és piackutatást takar.

A szerződés a keretösszeg kimerüléséig, de legkésőbb 2020. december 31. napjáig érvényes.

Korábban mi is beszámoltunk róla, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) legutóbbi tenderén nyert 3 konzorcium közül úgy tűnt, hogy a Network 360 - Affiliate Network, illetve a Kuna Tiborhoz köthető Trinity - Young and Partners, illetve Sprint trió kevesebb pályázaton szerepel eredményesen az utóbbi időben, mint a tender harmadik konzorciuma, a Balásy Gyula érdekeltségű New Land Media - Lounge Design. Erre cáfol rá most némileg ez az új Csetényi-siker. Illetve, egy másik megközelítésben felerősíti azt a narratívát, amit politikai berkekben évek óta hallani, hogy a két hivatal „első emberei", Lázár János, illetve a Rogán Antal - utóbbihoz tartozik az NKOH - nem nem ugyanazokat a cégeket részesítik előnyben.

Azzal kapcsolatban, hogy mely hivatalok kötelesek az NKOH által kiválasztott ügynökségekkel dolgozni, és melyek azok, amelyek önállóan írhatnak ki tendert (illetve, hogy melyik körbe tartozik a Miniszterelnökség), kérdés intézünk a Miniszterelnökséghez és az NKOH-hoz is.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés