hirdetés
hirdetés
hirdetés

68 magyar nevezés van Cannes-ban

Tíz magyar ügynökség küldött be nevezéseket a Cannes Lions idei versenyére. A legaktívabb pályázók a DDB, a Young & Rubicam, a Cluso és a Kirowski. 

hirdetés

Tíz magyar ügynökség 68 nevezése 11 kategóriában kerül az idei Cannes Lions nemzetközi reklámverseny zsűrijei elé - tájékoztatta a Kreatív Online-t a megmérettetés hazai képviselője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) . 

A legtöbb nevezést a DDB küldte be - ahogy azt a magyarországi reklámversenyek, a Kreatív szervezésében zajló Hipnózis és a MAKSZ-os Arany Penge esetében is tette -, az ügynökség 26 nevezése hét kategóriában szerepel. A Young & Rubicam (Y&R) 15 nevezésért, a Cluso nyolcért, a Kirowski Isobar pedig hétért izgulhat a június 15-e és 21-e között zajló Cannes Lions-ön. A nemzetközi fesztiválon a Geometry és a Mito három-három, a Team Red és a Carnation Group/Possible két-két, míg az OMD és a White Rabbit egy-egy munkával vesz részt. 

A magyarországi részvétel szempontjából az outdoor a legnépszerűbb kategória, itt 21 munka szerepel, ezt követi a media 13-mal, és a promo & activation kilenccel. Még ezekben a kategóriákban érdekeltek a magyar ügynökségek (zárójelben a nevezések számával): press (2), cyber (6), direct (7), titanium & integrated (1), pr (1), mobile (4), branded content & entertainment (3), product design (1). 

A magyar nevezésekről készült táblázatot innen tudja letölteni. 

A cannes-i megmérettetésen magyar fiatalok is lesznek majd: a MAKSZ és a Kreatív Utánpótlás (KRU) szervezésében zajlott Cannes Young Lions előválogatójának nyerteseként Bodnár Bence (DDB, szövegíró) és Babucs Péter (Kirowski Isobar, art director) a film kategóriában, cyber-ben pedig Gönci Gábor (Ebola Social) és Le Hai Anh (Möbius Mobile Marketing) versenyez. 

Idén rekordmennyiségű munkával nevezett Cannes-ba: a több mint 37 ezer nevezés 97 országból érkezett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés