hirdetés
hirdetés
hirdetés

64 milliárd forintba került 2017-ben az állam kommunikációja

A Hvg.hu összegyűjtötte, hogy mennyit költött a kormányzat a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (NkoH) keresztül állami kommunikációra. A lap számításai szerint legalább 59 milliárd forint folyt el a kormányzati propagandára, illetve az állami cégek kommunikációjára az NKoH-n keresztül. Emlékeztetőül: Az NKoH éves keretösszege 25 milliárd forint, ami önmagában hatalmas szám, de a hivatal kerettenderén nyertes cégekkel úgy kötötték meg a szerződést, hogy ez az összeg legfeljebb háromszor "visszatölthető". Vissza is töltötték.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: HVG)
hirdetés

Rádió kategóriában. A DDB Budapest szintén jelölt McDonald's poszterei viszont rivális mekis munkák mögött szorultak árnyékba, a fődíjat is egy ilyen vitte el Outdoorban.

A Budapest Loves You kampányt a Humen Travel Turisztikai Egyesület indította. Tagjai között van a Zsidai-csoport, a Costes és a Lupa-tó is.

A Városliget Zrt. az építkezésekre hivatkozva az ARC-szervezők második helyszínötletét utasítja el.

A GVH indított még 2 éve eljárást a cég ellen, mert úgy vélték, hogy a díjtájékoztatók megtévesztik a fogyasztókat.

Ahol átadták a Joy Social Media Award díjakat is.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés