hirdetés
hirdetés
hirdetés

631 ezret gyűjtöttünk a léthatáron élőknek

Kötelezővé vált minden évben rekordösszeget gyűjteni a repiajándékok elárverezéséből, ami ugyan nagyon nehéz, de idén is sikerült. A tavalyinál 31 ezerrel többet gyűjtöttünk, így összesen 626 ezer forintot utalhatunk át a Léthatáron Alapítvány számlaszámára.

hirdetés

Idén is megrendeztük a már hagyományosnak számító karácsonyi repiajándékok árverését, amin a Kreatív Csoport és az Origo mellett az Index, a Figyelő, a Malackaraj, a Critical Mass, a Hírszerző, a Hvg.hu, az Indohaz.hu, a Wan2 és a Tv2 is részt vett. A tavalyi - akkor rekordösszegnek számító - 600 ezret idén megtoldottuk még 31 ezerrel, így összesen 626 ezer forint kerül majd a Léthatáron Alapítvány számlájára.

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az aukció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. Az első árverésen, 2007-ben 283 ezer forint gyűlt össze.

További képekért kattintson!

A késő éjszakába nyúló és ivászatba torkolló árverésen 120 alkalommal csattant a kalapács a kikiáltók Weyer Balázs és Pálinkás Szűcs Róbert vezényletével a Sirályban.

Az idei év slágere volt többek között a Budapest Bank által brandelt, hímtaggal diót törő rénszarvas, de hatalmas volt a tülekedés a matyómintás övért és a hozzá tartozó medálért is. A legértékesebb ajándék a Lázár János által küldött hatdarabos whiskey-szett volt, amelynek bolti ára - mint azt az este során többször is megtudtuk - darabonként 14 922 forint volt akciósan, de körülbelül 10 ezerért vitték el őket külön-külön. Ezúton is köszönjük Király Andrásnak a felajánlást.

Péter Anna - a Malackaraj gasztroblog szerzője - másfél kiló rostélyost ajánlott fel, amit sikerült 14 ezerért elpasszolni. Volt sok kozmetikum és szarvasgombás gasztroszett, meg rengeteg budaörsi naptár, amiből Halaska Gábor a Figyelőtől elvitt legalább tíz darabot. Hatezerért vett Sáling Gergő hányós játékfigurát a gyerekeknek, és a zacskós sertésfalatok hagymával és burgonyával is elkelt.

Az utolsó tétel a Léthatáron Alapítvány két pólója és törülközője volt, amit egy nagyon kedves hölgy "bassza meg, legyen tíz" felkiáltással megvásárolt, majd felajánlotta annak, aki a legtöbbet költött az árverés során, azaz Halaska Gábornak.

Az árverésen összegyűjtött 631 ezer forintot a Léthatáron Alapítvány kapja, amiből az általuk üzemeltetett éjszakai szálláson 76 embernek tudnak minden reggel gyümölcsöt adni egészen áprilisig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.