hirdetés
hirdetés
hirdetés

631 ezret gyűjtöttünk a léthatáron élőknek

Kötelezővé vált minden évben rekordösszeget gyűjteni a repiajándékok elárverezéséből, ami ugyan nagyon nehéz, de idén is sikerült. A tavalyinál 31 ezerrel többet gyűjtöttünk, így összesen 626 ezer forintot utalhatunk át a Léthatáron Alapítvány számlaszámára.

hirdetés

Idén is megrendeztük a már hagyományosnak számító karácsonyi repiajándékok árverését, amin a Kreatív Csoport és az Origo mellett az Index, a Figyelő, a Malackaraj, a Critical Mass, a Hírszerző, a Hvg.hu, az Indohaz.hu, a Wan2 és a Tv2 is részt vett. A tavalyi - akkor rekordösszegnek számító - 600 ezret idén megtoldottuk még 31 ezerrel, így összesen 626 ezer forint kerül majd a Léthatáron Alapítvány számlájára.

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az aukció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. Az első árverésen, 2007-ben 283 ezer forint gyűlt össze.

További képekért kattintson!

A késő éjszakába nyúló és ivászatba torkolló árverésen 120 alkalommal csattant a kalapács a kikiáltók Weyer Balázs és Pálinkás Szűcs Róbert vezényletével a Sirályban.

Az idei év slágere volt többek között a Budapest Bank által brandelt, hímtaggal diót törő rénszarvas, de hatalmas volt a tülekedés a matyómintás övért és a hozzá tartozó medálért is. A legértékesebb ajándék a Lázár János által küldött hatdarabos whiskey-szett volt, amelynek bolti ára - mint azt az este során többször is megtudtuk - darabonként 14 922 forint volt akciósan, de körülbelül 10 ezerért vitték el őket külön-külön. Ezúton is köszönjük Király Andrásnak a felajánlást.

Péter Anna - a Malackaraj gasztroblog szerzője - másfél kiló rostélyost ajánlott fel, amit sikerült 14 ezerért elpasszolni. Volt sok kozmetikum és szarvasgombás gasztroszett, meg rengeteg budaörsi naptár, amiből Halaska Gábor a Figyelőtől elvitt legalább tíz darabot. Hatezerért vett Sáling Gergő hányós játékfigurát a gyerekeknek, és a zacskós sertésfalatok hagymával és burgonyával is elkelt.

Az utolsó tétel a Léthatáron Alapítvány két pólója és törülközője volt, amit egy nagyon kedves hölgy "bassza meg, legyen tíz" felkiáltással megvásárolt, majd felajánlotta annak, aki a legtöbbet költött az árverés során, azaz Halaska Gábornak.

Az árverésen összegyűjtött 631 ezer forintot a Léthatáron Alapítvány kapja, amiből az általuk üzemeltetett éjszakai szálláson 76 embernek tudnak minden reggel gyümölcsöt adni egészen áprilisig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók