hirdetés
hirdetés
hirdetés

+630 millió az IMG-nek

Versenytárs indulása nélkül nyerte el az Inter Media Group (IMG) a Miniszterelnökség által év elején médiatervezési, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok ellátására kiírt tenderét. A szerződés szerint az ügynökségnek erősítenie kell a „versenyképes Magyarország” és a „jó állam”, valamint fel kell építeni a „működőképes egészségügy” és a „kulturált állam” brandeket is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Index, Origo, MTI)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"referenciaként egyik alvállalkozójuk, a Publicis 2008-as Heinekennek készített, arany Effie-vel díjazott kampányát jelölték meg."

Ezt hívják magyarosan huszárvágásnak.
Várjuk az újabb odatevős kampányt, illetve kommunikációt, valszeg lesz olyan jó és hatékony, mint a Rogán Antal által megrendelt blogmunka a szomszédjától. Valaki
esetleg gondolkozott már azon, hogy elmúlt években elköltött milliárdokból készült kormányzati kampányokat összegyűjti és bemutatja? Csak hogy lássuk mi is, akiknek
elvileg szólnának.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.