hirdetés
hirdetés
hirdetés

+630 millió az IMG-nek

Versenytárs indulása nélkül nyerte el az Inter Media Group (IMG) a Miniszterelnökség által év elején médiatervezési, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok ellátására kiírt tenderét. A szerződés szerint az ügynökségnek erősítenie kell a „versenyképes Magyarország” és a „jó állam”, valamint fel kell építeni a „működőképes egészségügy” és a „kulturált állam” brandeket is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Index, Origo, MTI)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"referenciaként egyik alvállalkozójuk, a Publicis 2008-as Heinekennek készített, arany Effie-vel díjazott kampányát jelölték meg."

Ezt hívják magyarosan huszárvágásnak.
Várjuk az újabb odatevős kampányt, illetve kommunikációt, valszeg lesz olyan jó és hatékony, mint a Rogán Antal által megrendelt blogmunka a szomszédjától. Valaki
esetleg gondolkozott már azon, hogy elmúlt években elköltött milliárdokból készült kormányzati kampányokat összegyűjti és bemutatja? Csak hogy lássuk mi is, akiknek
elvileg szólnának.

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.