hirdetés
hirdetés
hirdetés

60 shortlistes a Hipnózison

A Kreatív szervezésében zajló Hipnózis reklámverseny döntőjébe idén a nevezett munkák közel fele jutott be. 32 cég számíthat díjra, az átadó április 30-án lesz. 

hirdetés

Összesen 126 nevezés érkezett az idei Hipnózis Kreatív Reklámversenyre, ezek közül a nemzetközi szakmai zsűri 60-at juttatott shortlistre. A döntős anyagok 32 nevezőhöz kötődnek (néhány munkát nem csak egy ügynökség nevezett), a legesélyesebbnek pedig a Kirowski Isobar számít, mivel ő izgulhat a legtöbb munkáért: 11 shortlistes pályázata közül egy az Umbrellával közös. A Café Communications és a Greenroom hat-hat nevezéssel szerepel a legjobbak között, néggyel a HPS Experience, a többi döntős ügynökség, cég és szervezet pedig egy-két munkájával került be.

Az ügynökségek, márkatulajdonosok két nagy kategóriában, fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámokkal nevezhettek, valamint az idei év egyik újításaként a Budapest Airport, a Clear Channel Hungary és a Kreatív együttműködésében digitális repülőtéri citylight kategóriában is, ahol speciális reptéri médiára megvalósult kampánnyal és koncepciókkal lehetett indulni. 

 

Hipnózis 2013. shortlist
FILM
Café Communications Ads against click-through
Café Communications Railway Station
HPS Experience GURU - Its taste puts you back on track! 
Leo Burnett Krisztián, Nóra
PRINT - SAJTÓHIRDETÉS
Fastbridge Hungary Telenor Goodbye - Welcome ad series
Greenroom  Caution! Cutting edge knives!
Kirowski Isobar VOLT Music Festival anniversary 
Leo Burnett Bike, Gardrobe, Wires
Red Cell  Kokeshi
PRINT - INDOOR/OUTDOOR
Greenroom  Caution! Cutting edge knives!
HG360  Health Turism
Kirowski Isobar BFZ billboard day and night
Lowe GGK Worth reading
Young & Rubicam Colgate Maxwhite
ONLINE - BANNER
Café Communications Wishing for a bigger space?
Kirowski Isobar BFZ sounds of the night banner
Reklám Füge Fjordland 3D, Fight Club Asia
ONLINE -FILM
Greenroom Caution! Cutting edge knives!
Kirowski / Umbrella Not the right moment
Visionary 7 Watch the steps!
Visionary 7 Visual Life Film from José Simon
ONLINE/WEBSITE
Kirowski Isobar Song of Joy mosaic page
ONLINE/EGYÉB
Greenroom, Spar Pig feeder
HPS Experience Online mexican wave
Leo Burnett Zsani & Kornél campaign
NNG C++ Game
Young & Rubicam / Ombrello by Y&R Activia Tummy
DM
Allison Advertising FedEx Macaron
Allison Advertising FedEx Sunflower
Brandlift  VinVin Test
Kirowski Isobar MKB PayPass
ESEMÉNY
HPS Experience Milka The Big Slowdancing Day
HPS Experience Nike flagship store opening event
Kirowski Isobar Slide
Kirowski Isobar Festival Joystick
Prohome Agent, reportfor your gadgets!
INTEGRÁLT
Adamsky msn.mainap.hu launch campaign
Erste Bank, Oditech Studio, Myrtis Creative We are creating future
Red Cell Budapest Genuinely Hungarian and Japanese
Team Red / UP! / Mito Vodafone Soundmap
EGYÉB
Grey Worldwide Hungary Allianz E-House
Kirowski Isobar Slide
Kirowski Isobar BFZ outdoor UV-poster
NNG NNG Guide
Team Red 3G coverage changing cabins
TCR - FILM
Artinvent Média What future do you want for Várpalota?
IdeaTime, Mosoly Alapítvány Mosoly Alapítvány, Álarc
Kirowski Isobar Charity Line films
Plan B Media  Good to see you again
 TCR - PRINT (press, indoor, outdoor)
 Café Communications  Don't let the traffic take control of your morning!
 Greenroom, Spar  Pig feeder
 Református Egyház  We all sit at one table
 TCR - ONLINE (banner, website, film)
 Greenroom  On to wheels to London - Facebook activity
 Reformatus Egyház  The Boy!
 TCR - INTEGRÁLT
 HG360  Winter Image Campaign
 Magyar Fotóművészek Szövetsége  Fiction & Reality - Month of Photography 2012. 
 DIGITÁLIS REPÜLŐTÉRI CITYLIGHT
 Allison Advertising  FedEx Box Around The World
 Café Communications  James Bond HD
 Café Communications  Luggage-porters
 Hammer Advertising  Happiness at your doorstep

 

Díjátadó bulival 

Az, hogy a döntősök közül ki vehet át díjat, ki lesz az év ügynöksége, és kinek jár az év kreatívternéke díj, április 30-án, a BMC-ben tartott eredményhirdetésen derül ki. A digitális repülőtéri citylight kategória nyertesei Ipad minit vehetnek át, és két hétig ingyen futtathatják a reptér digitális citylight-jain a kampányukat. 

Érdemes eljönni, mert különleges műsorvezetők lesznek a koncertterem színpadán, a díjátadó után pedig a BMC kávézójában, az Opus Jazz Clubban hajnalig tartó bulival ünnepeljük a legjobb ügynökségeket és reklámjaikat. A Hipnózis díjátadó bulija este nyolckor kezdődik. Itt az esemény Facebook-eventje. 

A Hipnózis előtt, hatkor, az érdeklődök study touron vehetnek részt a BMC idén átadott új, több szintes épületében. A körbevezetés során megmutatják a zenei könyvtár gyűjteményét, a professzionális hangversenytermet, és bepillantást engednek a kulisszák mögé. A programra Légrády Editnél ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: +36 1 430 4591) lehet jelentkezni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására.

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés