hirdetés
hirdetés
hirdetés

600 ezret gyűjtöttünk a Menhelynek

Rekordösszeg gyűlt össze az idei karácsonyi repiajándék-árverésen: 600 ezer forint kerül a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány számlaszámára. A legdrágább tétel a Breuer Marcell szék és az asztali hoki volt. 

hirdetés

Minden eddiginél nagyobb összeg gyűlt össze a már szokásosnak mondható év eleji árverésen, ahol a Kreatív több szerkesztőséggel közösen a cégektől kapott karácsonyi ajándékait bocsájtja áruba. A tavalyi 456 400 forintot majdnem 150 ezerrel túlszárnyalva 600 ezer forint gyűlt össze az egymástól megvásárolt ajándékokból, az összeg pedig ezúttal is a Menhely Alapítvány számlaszámára kerül.

 

A késő éjszakába - majd partiba torkolló árverésen - 86 leütést vezényelt le Weyer Balázs, az Origo-csoport főszerkesztője és Pálinkás Szűcs Róbert, az Origo felelős szerkesztője. Az Anker Klubban tartott esten az Origóhoz, a Figyelőhöz, a Kreatívhoz, a Hírszerzőhöz és az Octogonhoz érkezett repiajándékokat árverezték el, de érkezett felajánlás például az Emasától, a Malackaraj blogtól, a Hajtás Pajtástól és Palya Bea énekesnőtől.

A legnépszerűbb és legdrágábban elkelt ajándék az Octogoné volt: a Breuer Marcell széket, ami persze csak egy jóminőségű utánzat, utángyártott példány volt, egy pálinkával együtt 52 ezer forintért Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) ügyvezetője vitte el. A második legdrágább ajándék is a Kreatív szerkesztőségé lett: az utolsóként kikiáltott Carnationtől kapott Kreatív-logós asztali hoki 29 ezer forintért kelt el, pontosan annyiért, amennyi hiányzott a 600 ezer forintból.

Nagy licitálás zajlott a Kiszel Tündés kacsintós pénztárcánál is, amit végül a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság egyik munkatársa vett meg 15 ezer forintért. Hasonló áron keltek el a digitális képkeretek és a PET-palack összenyomó, valamint a Westend parkolókártya is. Szintén magas ára volt a hajléktalanok által aláírt menhelyes bögrének, ami 20 ezer forintért lett Weyer Balázsé. 

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az aukció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez esetlegesen azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. Az első árverésen, 2007-ben 283 ezer forint gyűlt össze.

 

További képeket talál az Emasa tudósítása melletti galériában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés