hirdetés
hirdetés
hirdetés

600 ezret gyűjtöttünk a Menhelynek

Rekordösszeg gyűlt össze az idei karácsonyi repiajándék-árverésen: 600 ezer forint kerül a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány számlaszámára. A legdrágább tétel a Breuer Marcell szék és az asztali hoki volt. 

hirdetés

Minden eddiginél nagyobb összeg gyűlt össze a már szokásosnak mondható év eleji árverésen, ahol a Kreatív több szerkesztőséggel közösen a cégektől kapott karácsonyi ajándékait bocsájtja áruba. A tavalyi 456 400 forintot majdnem 150 ezerrel túlszárnyalva 600 ezer forint gyűlt össze az egymástól megvásárolt ajándékokból, az összeg pedig ezúttal is a Menhely Alapítvány számlaszámára kerül.

 

A késő éjszakába - majd partiba torkolló árverésen - 86 leütést vezényelt le Weyer Balázs, az Origo-csoport főszerkesztője és Pálinkás Szűcs Róbert, az Origo felelős szerkesztője. Az Anker Klubban tartott esten az Origóhoz, a Figyelőhöz, a Kreatívhoz, a Hírszerzőhöz és az Octogonhoz érkezett repiajándékokat árverezték el, de érkezett felajánlás például az Emasától, a Malackaraj blogtól, a Hajtás Pajtástól és Palya Bea énekesnőtől.

A legnépszerűbb és legdrágábban elkelt ajándék az Octogoné volt: a Breuer Marcell széket, ami persze csak egy jóminőségű utánzat, utángyártott példány volt, egy pálinkával együtt 52 ezer forintért Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) ügyvezetője vitte el. A második legdrágább ajándék is a Kreatív szerkesztőségé lett: az utolsóként kikiáltott Carnationtől kapott Kreatív-logós asztali hoki 29 ezer forintért kelt el, pontosan annyiért, amennyi hiányzott a 600 ezer forintból.

Nagy licitálás zajlott a Kiszel Tündés kacsintós pénztárcánál is, amit végül a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság egyik munkatársa vett meg 15 ezer forintért. Hasonló áron keltek el a digitális képkeretek és a PET-palack összenyomó, valamint a Westend parkolókártya is. Szintén magas ára volt a hajléktalanok által aláírt menhelyes bögrének, ami 20 ezer forintért lett Weyer Balázsé. 

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az aukció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez esetlegesen azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. Az első árverésen, 2007-ben 283 ezer forint gyűlt össze.

 

További képeket talál az Emasa tudósítása melletti galériában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés