hirdetés
hirdetés
hirdetés

600 ezret gyűjtöttünk a Menhelynek

Rekordösszeg gyűlt össze az idei karácsonyi repiajándék-árverésen: 600 ezer forint kerül a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány számlaszámára. A legdrágább tétel a Breuer Marcell szék és az asztali hoki volt. 

hirdetés

Minden eddiginél nagyobb összeg gyűlt össze a már szokásosnak mondható év eleji árverésen, ahol a Kreatív több szerkesztőséggel közösen a cégektől kapott karácsonyi ajándékait bocsájtja áruba. A tavalyi 456 400 forintot majdnem 150 ezerrel túlszárnyalva 600 ezer forint gyűlt össze az egymástól megvásárolt ajándékokból, az összeg pedig ezúttal is a Menhely Alapítvány számlaszámára kerül.

 

A késő éjszakába - majd partiba torkolló árverésen - 86 leütést vezényelt le Weyer Balázs, az Origo-csoport főszerkesztője és Pálinkás Szűcs Róbert, az Origo felelős szerkesztője. Az Anker Klubban tartott esten az Origóhoz, a Figyelőhöz, a Kreatívhoz, a Hírszerzőhöz és az Octogonhoz érkezett repiajándékokat árverezték el, de érkezett felajánlás például az Emasától, a Malackaraj blogtól, a Hajtás Pajtástól és Palya Bea énekesnőtől.

A legnépszerűbb és legdrágábban elkelt ajándék az Octogoné volt: a Breuer Marcell széket, ami persze csak egy jóminőségű utánzat, utángyártott példány volt, egy pálinkával együtt 52 ezer forintért Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) ügyvezetője vitte el. A második legdrágább ajándék is a Kreatív szerkesztőségé lett: az utolsóként kikiáltott Carnationtől kapott Kreatív-logós asztali hoki 29 ezer forintért kelt el, pontosan annyiért, amennyi hiányzott a 600 ezer forintból.

Nagy licitálás zajlott a Kiszel Tündés kacsintós pénztárcánál is, amit végül a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság egyik munkatársa vett meg 15 ezer forintért. Hasonló áron keltek el a digitális képkeretek és a PET-palack összenyomó, valamint a Westend parkolókártya is. Szintén magas ára volt a hajléktalanok által aláírt menhelyes bögrének, ami 20 ezer forintért lett Weyer Balázsé. 

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az aukció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez esetlegesen azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. Az első árverésen, 2007-ben 283 ezer forint gyűlt össze.

 

További képeket talál az Emasa tudósítása melletti galériában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés