hirdetés
hirdetés
hirdetés

600 ezret gyűjtöttünk a Menhelynek

Rekordösszeg gyűlt össze az idei karácsonyi repiajándék-árverésen: 600 ezer forint kerül a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány számlaszámára. A legdrágább tétel a Breuer Marcell szék és az asztali hoki volt. 

hirdetés

Minden eddiginél nagyobb összeg gyűlt össze a már szokásosnak mondható év eleji árverésen, ahol a Kreatív több szerkesztőséggel közösen a cégektől kapott karácsonyi ajándékait bocsájtja áruba. A tavalyi 456 400 forintot majdnem 150 ezerrel túlszárnyalva 600 ezer forint gyűlt össze az egymástól megvásárolt ajándékokból, az összeg pedig ezúttal is a Menhely Alapítvány számlaszámára kerül.

 

A késő éjszakába - majd partiba torkolló árverésen - 86 leütést vezényelt le Weyer Balázs, az Origo-csoport főszerkesztője és Pálinkás Szűcs Róbert, az Origo felelős szerkesztője. Az Anker Klubban tartott esten az Origóhoz, a Figyelőhöz, a Kreatívhoz, a Hírszerzőhöz és az Octogonhoz érkezett repiajándékokat árverezték el, de érkezett felajánlás például az Emasától, a Malackaraj blogtól, a Hajtás Pajtástól és Palya Bea énekesnőtől.

A legnépszerűbb és legdrágábban elkelt ajándék az Octogoné volt: a Breuer Marcell széket, ami persze csak egy jóminőségű utánzat, utángyártott példány volt, egy pálinkával együtt 52 ezer forintért Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) ügyvezetője vitte el. A második legdrágább ajándék is a Kreatív szerkesztőségé lett: az utolsóként kikiáltott Carnationtől kapott Kreatív-logós asztali hoki 29 ezer forintért kelt el, pontosan annyiért, amennyi hiányzott a 600 ezer forintból.

Nagy licitálás zajlott a Kiszel Tündés kacsintós pénztárcánál is, amit végül a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság egyik munkatársa vett meg 15 ezer forintért. Hasonló áron keltek el a digitális képkeretek és a PET-palack összenyomó, valamint a Westend parkolókártya is. Szintén magas ára volt a hajléktalanok által aláírt menhelyes bögrének, ami 20 ezer forintért lett Weyer Balázsé. 

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az aukció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez esetlegesen azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. Az első árverésen, 2007-ben 283 ezer forint gyűlt össze.

 

További képeket talál az Emasa tudósítása melletti galériában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés