hirdetés
hirdetés
hirdetés

5,9 milliárdos plakátkampányt csinál a kormánynak a New Land és a Lounge

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízását kizárásos alapon vitték Balásy cégei.

hirdetés

A 24.hu írja, hogy az idén júniusban, az állami hirdetésekre vonatkozó, 75 milliárdos keretszerződést három csoporttal kötötte a kormány, ezek Csetényi Csaba, Kuna Tibor és Balásy Gyula érdekeltségei voltak. Azóta azonban Csetényi és Kuna cégeit kizárták, lásd kapcsolódó cikkeinket, ennek értelmében pedig "az NKOH új megbízását Balásy Gyula érdekeltségei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. vitték el".

Ez a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentációból derül ki, amely szerint Balásy érdekeltségei 5 milliárd 905 milliárd forintos megbízást kaptak "Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására", azaz valószínűleg egy újabb plakátkampányra.

"Balásy cégei ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is: munkát kap a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft., a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft., illetve az extrán kormányközeli Századvég Politikai Iskola Alapítvány. Az NKOH gyorsan őrlő malmairól árulkodik, hogy az ajánlattételi felhívást szeptember 10-én küldték ki Balásyéknak, az ajánlat elfogadásáról szóló összegzést pedig két nappal később, szeptember 12-én hozták nyilvánosságra" - írja a lap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Karlendítéssel vonul be Szlovéniába, szélsőjobbos politikusok dörgölőznek hozzá.

A legmotiválóbb ökotudatos híresség Döbrösi Laura lett.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés