hirdetés
hirdetés
hirdetés

5,9 milliárdos plakátkampányt csinál a kormánynak a New Land és a Lounge

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízását kizárásos alapon vitték Balásy cégei.

hirdetés

A 24.hu írja, hogy az idén júniusban, az állami hirdetésekre vonatkozó, 75 milliárdos keretszerződést három csoporttal kötötte a kormány, ezek Csetényi Csaba, Kuna Tibor és Balásy Gyula érdekeltségei voltak. Azóta azonban Csetényi és Kuna cégeit kizárták, lásd kapcsolódó cikkeinket, ennek értelmében pedig "az NKOH új megbízását Balásy Gyula érdekeltségei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. vitték el".

Ez a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentációból derül ki, amely szerint Balásy érdekeltségei 5 milliárd 905 milliárd forintos megbízást kaptak "Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására", azaz valószínűleg egy újabb plakátkampányra.

"Balásy cégei ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is: munkát kap a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft., a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft., illetve az extrán kormányközeli Századvég Politikai Iskola Alapítvány. Az NKOH gyorsan őrlő malmairól árulkodik, hogy az ajánlattételi felhívást szeptember 10-én küldték ki Balásyéknak, az ajánlat elfogadásáról szóló összegzést pedig két nappal később, szeptember 12-én hozták nyilvánosságra" - írja a lap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés