hirdetés
hirdetés
hirdetés

55 milliárd euró volt 2018-ban a digitális reklámköltés Európában

Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent – áll az IAB Hungary által kiadott gyorsjelentésben.

hirdetés

Folyamatosan növekszik a digitális reklámpiac: 10 év alatt közel négyszeresére bővült, minden gazdasági változástól függetlenül, és nem volt olyan év, amikor ne nőtt volna a mérete és ezzel a jelentősége is. A digitális piacon belül 2019-ben is minden terület növekedett, így a display adta a növekedés közel felét (bár ennek nagyobbik része a social mediaban jelent hirdetések adták), a videó illetve a mobil hirdetések szintén erős volt.

A magyar piac 2018-ban hozta a nemzetközi átlagot a növekedésben, hiszen mindkét piac 14 százalékos növekedést ért el - írja az IAB Hungary. A hazai adatokról és a nemzetközi szegmensekről fog szólni 2019. június 17-én délután az IAB Café a Premier Kultcaféban, amelynek a programjában a digitális piac szakértői mutatják be a legfontosabb területeket, változásokat a magyar, európai piacról éppúgy, mint az elvárásokról. A nem sajtónyilvános eseményre ezen a linken keresztül lehet regisztrálni

A találkozó első felében a mérések eredményei kerülnek terítékre, majd egy beszélgetésben értékelik a látottakat a vendégek: Baráth Péter (Vodafone), Erős Attila (Reprise Digital), Gazsó Gábor (Evomedia), Kovács Péter (Google), Szilva Mónika (Nestlé), Vidus Gabriella (RTL Magyarország). Beszélgetésvezető: Novák Péter, az IAB Hungary elnökségi tagja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés