hirdetés
hirdetés
hirdetés

550 milliót adott a Hungarofest médiafeladatokra

Két témakörben hirdetett eredményt a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. Összesen 670 millió forint értékben adtak megbízásokat.

hirdetés

Két témakörben hirdetett eredményt a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. A társaság a soros magyar EU-elnökség kulturális programjaihoz, a Liszt-év programjaihoz, a nemzeti és állami ünnepekhez és emléknapokhoz, valamint egyéb, a Hungarofest által 2011-ben szervezett programokhoz kapcsolódóan keresett média és pr- partnert, valamint kreatívügynökséget a februárban kiírt gyorsított eljárásos tenderen.

A bruttó 550 millió forint értékű médiamegbízást végül a Bell and Partners nyerte, a pr-munkák elvégését pedig a Young and Partersre bízták. A bruttó 120 millió forint értékű kreatívfeladatokat a PlotPoint végzi majd, akik alvállalkozójaként az Issues Managementet és az Oditech Studiót nevezte meg a Hungarofest.

A médiafeladatokra a Bell and Partners mellett ajánlatot tett a Berg Média és a Vm.Komm is. A kreatív munkákra pályázott még a Hamu és Gyémánt-ACG konzorcium és a Berg Média-Akció360 páros is. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés