hirdetés
hirdetés
hirdetés

53 döntős az ötödik CMA Awardon

142 nevezés érkezett az ötödik Content+Marketing Awardra, ebből 53 került fel a shortlistre. A legtöbb döntős munkája a Wavemakernek és az Uniomediának van, de a SAKKOM, a Republic, a Mindshare és a Fastbridge is több kategóriában izgulhat.

hirdetés

Ötödik alkalommal rendezte meg a CMA-t, azaz a Content+Marketing Awardot a Kreatív, amire az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhettek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.

Az előző évekhez képest változás volt idén, hogy a Kreatív PR Toplistán a CMA súlya nem 50, hanem 70 lesz. Illetve, idén - hasonlóan a Prizmához, Hipnózishoz és Lollipophoz - ennél a versenynél is két külön zsűri volt: egy nagy létszámú online és egy 11 fős személyes.

A díjátadó június 7-én lesz az Ankertben.

 

A) FŐKATEGÓRIA - Téma szerinti bontás

 

Pályázat Pályázó Társpályázó Megbízó
Ford:  „Autóm, életek" Mindshare   Ford Magyarország
Mercedes: Felfedezők a hátsó ülésen Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely Mercedes-Benz Hungária
Pilkington: A nagy szélvédőteszt Republic Group   Pilkington AGR Hungary
Neobot Neo Interactive    
Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin SAKKOM Interaktív    
Extra íz Mediátor Group   Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány
szeretet.éhség. Fókusz különkiadás PLANB Magyarország   Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Axe – Find Your Magic Mindshare   Unilever Magyarország
Staropramen Ízművek UP Advertising Branditorial Borsodi Sörgyár 
TuddHogyÉrtsd! POME   SCA, OmegaPharma, Sanofi, Rossmann
Legyél Te is Informatikus! Uniomedia Communications   Magyar Telekom
Telekom Electronic Beats Progressive Reklámügynökség   Magyar Telekom
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Black Box – Black Friday szimulátor Wavemaker Umbrella, Be Social Media Markt Saturn Magyarország
Élménnyel tele-kocsi; 10 éves a telekocsi SAKKOM Interaktív   Oszkár.com Telekocsi
Arany200 Facebook oldal Salt Communications   Petőfi Irodalmi Múzeum
„Első látásra" videósorozat Müpa Budapest Adamsky Budapest  
Voltál már Dán királyfi? Republic Group   Katona József Színház
Felújítalak Mito Café Communications OTP Bank
Generali Előrelátó Cluso   Generali Biztosító
A molcsapat.hu megújítása Neo Interactive   MOL
Danubius miniHotel Danubius Hotels Group    

 

B) FŐKATEGÓRIA - Médiatípusok

 

Pályázat Pályázó Társpályázó Megbízó
szeretet.éhség. Fókusz különkiadás PLANB Magyarország   Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Felújítalak Mito Café Communications OTP Bank
Follow the Rabbit Café Communications Be Social Dealogic Hungary
iPon Benéző Wavemaker Why(?) Ipon Computer 
Legyél Te is Informatikus! Uniomedia Communications Wavemaker Hungary Magyar Telekom
Mercedes: Felfedezők a hátsó ülésen Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely Mercedes-Benz Hungária
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Fanta Elnöki Főnökség Café Communications Be Social, Starcom The Coca-Cola Company
Danubius miniHotel Danubius Hotels Group    

 

C) FŐKATEGÓRIA - Eszközhasználat

 

Pályázat Pályázó Társpályázó Megbízó
Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin SAKKOM Interaktív    
Black Box – Black Friday szimulátor Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely, Be Social Media Markt Saturn Holding Magyarország
Egy tengerimalac története Uniomedia Communications   CIB Bank
Mercedes: Felfedezők a hátsó ülésen Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely Mercedes-Benz Hungária
Pilkington: A nagy szélvédőteszt Republic Group   Pilkington AGR Hungary
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Digitális szülők SAKKOM Interaktív Hintalovon Alapítvány Vidanet
Álljon meg egy novellára! Uniomedia Communications   JCDecaux Hungary
Anyamonológ Uniomedia Communications   Nestlé Hungária
Dobj egy mosolyt vlogsorozat Mediátor Group Reklámügynökség   A&D Pharma
„Havas Fordjaitok” - FB-aktivitás Mindshare   Ford Közép-és Kelet-Európa
Húsvéti Sofőrhívó Kampány Uniomedia Communications   HEINEKEN Hungária
iPon Benéző Wavemaker Why(?) Ipon Computer 
Konyhakémia az élelmiszer-biztonságért WESSLING Hungary    
Pepsi Black Videómánia szponzoráció Adamsky Budapest Special Effects Media FÁÜ Zrt.
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Voltál már Dán királyfi? Republic Group   Katona József Színház
Aspirin Complex – Igazolt hiányzás Next Wave Europe CEMP Sales House, Index Bayer Hungária
Axe – Find Your Magic Mindshare   Unilever Magyarország
Béres látás szimuláció Next Wave Europe CEMP Sales House, Index Béres Gyógyszertár
Felújítalak Mito Café Communications OTP Bank
szeretet.éhség. Fókusz különkiadás PLANB Magyarország   Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.