hirdetés
hirdetés
hirdetés

53 döntős az ötödik CMA Awardon

142 nevezés érkezett az ötödik Content+Marketing Awardra, ebből 53 került fel a shortlistre. A legtöbb döntős munkája a Wavemakernek és az Uniomediának van, de a SAKKOM, a Republic, a Mindshare és a Fastbridge is több kategóriában izgulhat.

hirdetés

Ötödik alkalommal rendezte meg a CMA-t, azaz a Content+Marketing Awardot a Kreatív, amire az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhettek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.

Az előző évekhez képest változás volt idén, hogy a Kreatív PR Toplistán a CMA súlya nem 50, hanem 70 lesz. Illetve, idén - hasonlóan a Prizmához, Hipnózishoz és Lollipophoz - ennél a versenynél is két külön zsűri volt: egy nagy létszámú online és egy 11 fős személyes.

A díjátadó június 7-én lesz az Ankertben.

 

A) FŐKATEGÓRIA - Téma szerinti bontás

 

Pályázat Pályázó Társpályázó Megbízó
Ford:  „Autóm, életek" Mindshare   Ford Magyarország
Mercedes: Felfedezők a hátsó ülésen Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely Mercedes-Benz Hungária
Pilkington: A nagy szélvédőteszt Republic Group   Pilkington AGR Hungary
Neobot Neo Interactive    
Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin SAKKOM Interaktív    
Extra íz Mediátor Group   Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány
szeretet.éhség. Fókusz különkiadás PLANB Magyarország   Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Axe – Find Your Magic Mindshare   Unilever Magyarország
Staropramen Ízművek UP Advertising Branditorial Borsodi Sörgyár 
TuddHogyÉrtsd! POME   SCA, OmegaPharma, Sanofi, Rossmann
Legyél Te is Informatikus! Uniomedia Communications   Magyar Telekom
Telekom Electronic Beats Progressive Reklámügynökség   Magyar Telekom
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Black Box – Black Friday szimulátor Wavemaker Umbrella, Be Social Media Markt Saturn Magyarország
Élménnyel tele-kocsi; 10 éves a telekocsi SAKKOM Interaktív   Oszkár.com Telekocsi
Arany200 Facebook oldal Salt Communications   Petőfi Irodalmi Múzeum
„Első látásra" videósorozat Müpa Budapest Adamsky Budapest  
Voltál már Dán királyfi? Republic Group   Katona József Színház
Felújítalak Mito Café Communications OTP Bank
Generali Előrelátó Cluso   Generali Biztosító
A molcsapat.hu megújítása Neo Interactive   MOL
Danubius miniHotel Danubius Hotels Group    

 

B) FŐKATEGÓRIA - Médiatípusok

 

Pályázat Pályázó Társpályázó Megbízó
szeretet.éhség. Fókusz különkiadás PLANB Magyarország   Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Felújítalak Mito Café Communications OTP Bank
Follow the Rabbit Café Communications Be Social Dealogic Hungary
iPon Benéző Wavemaker Why(?) Ipon Computer 
Legyél Te is Informatikus! Uniomedia Communications Wavemaker Hungary Magyar Telekom
Mercedes: Felfedezők a hátsó ülésen Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely Mercedes-Benz Hungária
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Fanta Elnöki Főnökség Café Communications Be Social, Starcom The Coca-Cola Company
Danubius miniHotel Danubius Hotels Group    

 

C) FŐKATEGÓRIA - Eszközhasználat

 

Pályázat Pályázó Társpályázó Megbízó
Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin SAKKOM Interaktív    
Black Box – Black Friday szimulátor Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely, Be Social Media Markt Saturn Holding Magyarország
Egy tengerimalac története Uniomedia Communications   CIB Bank
Mercedes: Felfedezők a hátsó ülésen Wavemaker Umbrella Kreatív Műhely Mercedes-Benz Hungária
Pilkington: A nagy szélvédőteszt Republic Group   Pilkington AGR Hungary
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Digitális szülők SAKKOM Interaktív Hintalovon Alapítvány Vidanet
Álljon meg egy novellára! Uniomedia Communications   JCDecaux Hungary
Anyamonológ Uniomedia Communications   Nestlé Hungária
Dobj egy mosolyt vlogsorozat Mediátor Group Reklámügynökség   A&D Pharma
„Havas Fordjaitok” - FB-aktivitás Mindshare   Ford Közép-és Kelet-Európa
Húsvéti Sofőrhívó Kampány Uniomedia Communications   HEINEKEN Hungária
iPon Benéző Wavemaker Why(?) Ipon Computer 
Konyhakémia az élelmiszer-biztonságért WESSLING Hungary    
Pepsi Black Videómánia szponzoráció Adamsky Budapest Special Effects Media FÁÜ Zrt.
UPC Wifipedia Fastbridge   UPC Magyarország
Voltál már Dán királyfi? Republic Group   Katona József Színház
Aspirin Complex – Igazolt hiányzás Next Wave Europe CEMP Sales House, Index Bayer Hungária
Axe – Find Your Magic Mindshare   Unilever Magyarország
Béres látás szimuláció Next Wave Europe CEMP Sales House, Index Béres Gyógyszertár
Felújítalak Mito Café Communications OTP Bank
szeretet.éhség. Fókusz különkiadás PLANB Magyarország   Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés
hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.