hirdetés
hirdetés
hirdetés

4 új saját fejlesztésű sorozatot indít az RTL Magyarország

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy két heti, egy napi és egy webes felületre készített sorozattal bővül a csatorna műsora.

hirdetés

Kolosi Péter az RTL Magyarország programigazgatója és vezérigazgató-helyettese a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy 2020-ban négy új saját fejlesztésű sorozattal bővítik a csatorna kínálatát. Ez egy napi telenovellát, egy heti dramedy-t és drámát, valamint egy webes sorozatot jelent. Ám Kolosi ennél részletesebben is belement abba, mire számíthatnak pontosan a nézők.

Egyrészt megerősítette, hogy valóban érkezik a Bátrak földje című, naponta jelentkező kosztümös telenovella, ami az 1860-as évek Magyarországán játszódik majd. Kolosi kiemelte, a műsör nem történelmi események dolgoz fel, a sztori fikciós lesz, a környezet azonban a kiegyezés előtti Magyarországot idézi meg, ezt a világot pedig szakértők bevonásával igyekeztek minél hitelesebben bemutatni.

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon
Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon

Emellett jön jövőre az Apatigris, ami műfaját tekintve dramedy és Kolosi elmondása szerint hangulatában a Válótársakat idézi. Bár azt a programigazgató hangsúlyozta, hogy nem folytatása vagy kistestvére lesz a Válótársaknak, az atmoszférabeli hasonlóságon túl, ennek is Scherer Péter lesz a főszereplője és szintén Kovács Dániel Richárd rendezi majd.

Harmadikként pedig érkezik a Mellékhatás, amiről Kolosi azt ígéri egyszerre krimi lesz és dráma, aminek a középpontjában a gyerekvállalás és a béranyaság áll majd.

Jövőre azonban nem csupán a tévére koncentrál a csatorna, a digitális trendeket követve és alkalmazva, elindítják a kifejezetten webes felületre készített Nofilter című sorozatot is.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés