hirdetés
hirdetés
hirdetés

4 új saját fejlesztésű sorozatot indít az RTL Magyarország

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy két heti, egy napi és egy webes felületre készített sorozattal bővül a csatorna műsora.

hirdetés

Kolosi Péter az RTL Magyarország programigazgatója és vezérigazgató-helyettese a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy 2020-ban négy új saját fejlesztésű sorozattal bővítik a csatorna kínálatát. Ez egy napi telenovellát, egy heti dramedy-t és drámát, valamint egy webes sorozatot jelent. Ám Kolosi ennél részletesebben is belement abba, mire számíthatnak pontosan a nézők.

Egyrészt megerősítette, hogy valóban érkezik a Bátrak földje című, naponta jelentkező kosztümös telenovella, ami az 1860-as évek Magyarországán játszódik majd. Kolosi kiemelte, a műsör nem történelmi események dolgoz fel, a sztori fikciós lesz, a környezet azonban a kiegyezés előtti Magyarországot idézi meg, ezt a világot pedig szakértők bevonásával igyekeztek minél hitelesebben bemutatni.

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon
Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon

Emellett jön jövőre az Apatigris, ami műfaját tekintve dramedy és Kolosi elmondása szerint hangulatában a Válótársakat idézi. Bár azt a programigazgató hangsúlyozta, hogy nem folytatása vagy kistestvére lesz a Válótársaknak, az atmoszférabeli hasonlóságon túl, ennek is Scherer Péter lesz a főszereplője és szintén Kovács Dániel Richárd rendezi majd.

Harmadikként pedig érkezik a Mellékhatás, amiről Kolosi azt ígéri egyszerre krimi lesz és dráma, aminek a középpontjában a gyerekvállalás és a béranyaság áll majd.

Jövőre azonban nem csupán a tévére koncentrál a csatorna, a digitális trendeket követve és alkalmazva, elindítják a kifejezetten webes felületre készített Nofilter című sorozatot is.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés