hirdetés
hirdetés
hirdetés

4,5 millió forintra büntették a TV2-t a Spéder Zoltánt lejárató anyag miatt

A rekordösszegű sérelemdíjat Spéder jótékony célra fordítja.

hirdetés

Összesen 4,5 millió forint sérelemdíjat ítélt meg a Fővárosi Ítélőtábla Spéder Zoltánnak a Tények riportja miatt – írja a hvg.hu. A „Rejtőzködő milliárdosok” címmel futó anyagot 2016 júniusában adta le a TV2 hírműsora, amelyben a korábban a kormánnyal jó viszonyt ápoló, majd kegyvesztetté váló üzletember magánéletét és egészségi állapotát is firtatták. A Tények riportjának leadásakor Spéder Zoltán  az Indexet kiadó CEMP igazgatója volt.

A másodfokú ítélet szinte teljes egészében megegyezik az első fokon hozott döntéssel, miszerint a TV2 valótlan állításokat híresztelve megsértette Spéder jóhírnevét, magánélethez és a magántitok védelméhez fűződő jogait. Az egyetlen különbség, hogy a Spéder cégeire vonatkozó állításokat nem értékelték olyan szigorúan másodfokon, így a korábbi, 5,7 millió forintos sérelemdíj 4,5 millió forintra csökkent.

„A bíróság tájékoztatása szerint ilyen mértékű sérelemdíjat korábban még nem állapítottak meg. Spéder Zoltán a teljes összeget jótékony célra fogja fordítani” – kommentálta a döntést a portálnak Bodolai László, az ügyet végigvivő ügyvéd, aki jelenleg az Indexet tulajdonló alapítvány vezetője és az Index igazgatósági elnöke.

A döntés jogerős, a TV2-nek ki kell fizetnie a díjat, és a Tények adásában közzé kell tennie az ítélet rendelkező részét. A csatorna ügyvédje szóban azt közölte pénteken Bodolai Lászlóval, hogy a Kúria elé viszi az ügyet.

Az indexkép forrása: TV2

(forrás: Kreatív Online, hvg.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.