hirdetés
hirdetés
hirdetés

4,2 milliárd forint közpénzt költött konzultációs propagandára a kormány

Az Átlátszó kérte ki az adatokat, még fizetniük is kellett azért, hogy tájékoztathassák a nyilvánosságot.

hirdetés

A kormány március végén jelentette be, hogy nemzeti konzultációt indít, ezután jelentek meg országszerte az „Állítsuk meg Brüsszelt!” feliratú plakátok. Az Átlátszó.hu május 3-án közadatigénylésben kérte ki a Miniszterelnöki Kabinetirodától a márciusi és áprilisi reklámköltéseik adatait.

A kormány végül 25 408 forint költségtérítésért cserében adta ki a közpénzről szóló adatokat. Ebből kiderül, hogy a kormány összesen 4,24 milliárdot költött ebben az időszakban a nemzeti konzultáció reklámjaira. 2 milliárd újsághirdetésekre, közel 1 milliárd pedig tévéreklámokra ment el.

Az Átlátszó hamarosan bemutatja a részletes médiaterveket is, amikből látszik, hogy melyik újság, tv, rádió, közterületi hirdetésekkel foglalkozó cég mennyit kapott az állami reklámpénzből.

Azóta elindult a konzultációt megköszönő új plakátkampány is, a hirdetéseken a „Magyarország erős és büszke ország” feliratokkal.

Forrás: Átlátszó.hu
Forrás: Átlátszó.hu

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés