hirdetés
hirdetés
hirdetés

444

hirdetés

A 444 szerkesztősége


A 444-nél szerintünk több kreatív ember dolgozik, mint a teljes magyar reklámszakmában. Ezért döntöttünk úgy, hogy nem fogjuk külön kiemelni a híresen kreatívokat, hanem egyben megy a listára az egész csapat. Az online médiában az elmúlt tíz évben nem volt olyan kellemes tartalmi innováció, mint amit a 444 fél év alatt felépített. Egyrészt külsőre messze a 444 néz ki a legjobban. Másrészt jó újítás a műsorvezetős hírfolyam: leválogatják a napi internetet, a sok unalmas MTI-hír kötelező átszerkesztése helyett. Jók a fontosabbnak tálalt témák, jó a feldolgozási mód, a sok civil történet, a gifek beépítése a tartalomba, a kellemesen rövid videók, nem ragozzuk tovább.

Mikor dőlt el, hogy lesz 444, mikor alakult ki, hogy mi lesz ez?
Azt, hogy lesz 444, azt abban a pillanatban tudtam, amikor fölmondtam az Indexnél, sőt, már előtte, a koncepció alapjai már 2008-9-ben megvoltak. Akkor szabadultunk rá a Tumblr-re, akkor jött a webkettes világ második hulláma, és tanultuk, tapasztaltuk, mi, merre, hogyan, meg egy kicsit alakítottunk is rajta. Tudtam, hogy el kell kezdenünk elölről. Abban biztos voltam, hogy egyetlen létező kiadóvállalatban sem tudnánk megcsinálni, amit akartunk. Nincs elég mozgástér, rugalmasság, kockázatvállalás. Új céget kell alapítani. Aztán nagyon kemény volt eljutni addig, hogy meg is legyen az a cég, hogy tényleg elinduljon a projekt. Azóta egy öröm az élet, boldogság.

Milyen médiatartalmak és cégek inspiráltak?
Mashable, Readwrite, Techcrunch, DailyBeast, Huffpost, Gawker, Buzzfeed, Laughingsquid, 9GAG, Atlantic, Verge, Perezhilton, Nieman Journalism Lab, GigaOM, Kim Jong-Il Looking at Things, Hipster Runoff

Mit jelent a kreativitás?
Kicsit (nagyon) túl van hájpolva a dolog. Jó és szórakoztató újságot csinálni - az most kreativitás? Hát nem úgy áll neki az ember, hogy akkor most „hú, legyünk nagyon kreatívak!”, a „kreativitás” is ugyanolyan meló, mint többi. Állni a futószalag mellett, és nyomni. Aki mást mond, az csak ködösít vagy nagyképűsködik.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés