hirdetés
hirdetés
hirdetés

444

hirdetés

A 444 szerkesztősége


A 444-nél szerintünk több kreatív ember dolgozik, mint a teljes magyar reklámszakmában. Ezért döntöttünk úgy, hogy nem fogjuk külön kiemelni a híresen kreatívokat, hanem egyben megy a listára az egész csapat. Az online médiában az elmúlt tíz évben nem volt olyan kellemes tartalmi innováció, mint amit a 444 fél év alatt felépített. Egyrészt külsőre messze a 444 néz ki a legjobban. Másrészt jó újítás a műsorvezetős hírfolyam: leválogatják a napi internetet, a sok unalmas MTI-hír kötelező átszerkesztése helyett. Jók a fontosabbnak tálalt témák, jó a feldolgozási mód, a sok civil történet, a gifek beépítése a tartalomba, a kellemesen rövid videók, nem ragozzuk tovább.

Mikor dőlt el, hogy lesz 444, mikor alakult ki, hogy mi lesz ez?
Azt, hogy lesz 444, azt abban a pillanatban tudtam, amikor fölmondtam az Indexnél, sőt, már előtte, a koncepció alapjai már 2008-9-ben megvoltak. Akkor szabadultunk rá a Tumblr-re, akkor jött a webkettes világ második hulláma, és tanultuk, tapasztaltuk, mi, merre, hogyan, meg egy kicsit alakítottunk is rajta. Tudtam, hogy el kell kezdenünk elölről. Abban biztos voltam, hogy egyetlen létező kiadóvállalatban sem tudnánk megcsinálni, amit akartunk. Nincs elég mozgástér, rugalmasság, kockázatvállalás. Új céget kell alapítani. Aztán nagyon kemény volt eljutni addig, hogy meg is legyen az a cég, hogy tényleg elinduljon a projekt. Azóta egy öröm az élet, boldogság.

Milyen médiatartalmak és cégek inspiráltak?
Mashable, Readwrite, Techcrunch, DailyBeast, Huffpost, Gawker, Buzzfeed, Laughingsquid, 9GAG, Atlantic, Verge, Perezhilton, Nieman Journalism Lab, GigaOM, Kim Jong-Il Looking at Things, Hipster Runoff

Mit jelent a kreativitás?
Kicsit (nagyon) túl van hájpolva a dolog. Jó és szórakoztató újságot csinálni - az most kreativitás? Hát nem úgy áll neki az ember, hogy akkor most „hú, legyünk nagyon kreatívak!”, a „kreativitás” is ugyanolyan meló, mint többi. Állni a futószalag mellett, és nyomni. Aki mást mond, az csak ködösít vagy nagyképűsködik.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

D. Tóth András távozik, Tokár Tamás érkezik.

Farkas Krisztina fogja vezetni a Riasztás című bűnügyi műsort.

Megmutatjuk, júniusban kerül a magyar boltokba.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés
hirdetés