hirdetés
hirdetés
hirdetés

444

hirdetés

A 444 szerkesztősége


A 444-nél szerintünk több kreatív ember dolgozik, mint a teljes magyar reklámszakmában. Ezért döntöttünk úgy, hogy nem fogjuk külön kiemelni a híresen kreatívokat, hanem egyben megy a listára az egész csapat. Az online médiában az elmúlt tíz évben nem volt olyan kellemes tartalmi innováció, mint amit a 444 fél év alatt felépített. Egyrészt külsőre messze a 444 néz ki a legjobban. Másrészt jó újítás a műsorvezetős hírfolyam: leválogatják a napi internetet, a sok unalmas MTI-hír kötelező átszerkesztése helyett. Jók a fontosabbnak tálalt témák, jó a feldolgozási mód, a sok civil történet, a gifek beépítése a tartalomba, a kellemesen rövid videók, nem ragozzuk tovább.

Mikor dőlt el, hogy lesz 444, mikor alakult ki, hogy mi lesz ez?
Azt, hogy lesz 444, azt abban a pillanatban tudtam, amikor fölmondtam az Indexnél, sőt, már előtte, a koncepció alapjai már 2008-9-ben megvoltak. Akkor szabadultunk rá a Tumblr-re, akkor jött a webkettes világ második hulláma, és tanultuk, tapasztaltuk, mi, merre, hogyan, meg egy kicsit alakítottunk is rajta. Tudtam, hogy el kell kezdenünk elölről. Abban biztos voltam, hogy egyetlen létező kiadóvállalatban sem tudnánk megcsinálni, amit akartunk. Nincs elég mozgástér, rugalmasság, kockázatvállalás. Új céget kell alapítani. Aztán nagyon kemény volt eljutni addig, hogy meg is legyen az a cég, hogy tényleg elinduljon a projekt. Azóta egy öröm az élet, boldogság.

Milyen médiatartalmak és cégek inspiráltak?
Mashable, Readwrite, Techcrunch, DailyBeast, Huffpost, Gawker, Buzzfeed, Laughingsquid, 9GAG, Atlantic, Verge, Perezhilton, Nieman Journalism Lab, GigaOM, Kim Jong-Il Looking at Things, Hipster Runoff

Mit jelent a kreativitás?
Kicsit (nagyon) túl van hájpolva a dolog. Jó és szórakoztató újságot csinálni - az most kreativitás? Hát nem úgy áll neki az ember, hogy akkor most „hú, legyünk nagyon kreatívak!”, a „kreativitás” is ugyanolyan meló, mint többi. Állni a futószalag mellett, és nyomni. Aki mást mond, az csak ködösít vagy nagyképűsködik.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés