hirdetés
hirdetés
hirdetés

444

hirdetés

A 444 szerkesztősége


A 444-nél szerintünk több kreatív ember dolgozik, mint a teljes magyar reklámszakmában. Ezért döntöttünk úgy, hogy nem fogjuk külön kiemelni a híresen kreatívokat, hanem egyben megy a listára az egész csapat. Az online médiában az elmúlt tíz évben nem volt olyan kellemes tartalmi innováció, mint amit a 444 fél év alatt felépített. Egyrészt külsőre messze a 444 néz ki a legjobban. Másrészt jó újítás a műsorvezetős hírfolyam: leválogatják a napi internetet, a sok unalmas MTI-hír kötelező átszerkesztése helyett. Jók a fontosabbnak tálalt témák, jó a feldolgozási mód, a sok civil történet, a gifek beépítése a tartalomba, a kellemesen rövid videók, nem ragozzuk tovább.

Mikor dőlt el, hogy lesz 444, mikor alakult ki, hogy mi lesz ez?
Azt, hogy lesz 444, azt abban a pillanatban tudtam, amikor fölmondtam az Indexnél, sőt, már előtte, a koncepció alapjai már 2008-9-ben megvoltak. Akkor szabadultunk rá a Tumblr-re, akkor jött a webkettes világ második hulláma, és tanultuk, tapasztaltuk, mi, merre, hogyan, meg egy kicsit alakítottunk is rajta. Tudtam, hogy el kell kezdenünk elölről. Abban biztos voltam, hogy egyetlen létező kiadóvállalatban sem tudnánk megcsinálni, amit akartunk. Nincs elég mozgástér, rugalmasság, kockázatvállalás. Új céget kell alapítani. Aztán nagyon kemény volt eljutni addig, hogy meg is legyen az a cég, hogy tényleg elinduljon a projekt. Azóta egy öröm az élet, boldogság.

Milyen médiatartalmak és cégek inspiráltak?
Mashable, Readwrite, Techcrunch, DailyBeast, Huffpost, Gawker, Buzzfeed, Laughingsquid, 9GAG, Atlantic, Verge, Perezhilton, Nieman Journalism Lab, GigaOM, Kim Jong-Il Looking at Things, Hipster Runoff

Mit jelent a kreativitás?
Kicsit (nagyon) túl van hájpolva a dolog. Jó és szórakoztató újságot csinálni - az most kreativitás? Hát nem úgy áll neki az ember, hogy akkor most „hú, legyünk nagyon kreatívak!”, a „kreativitás” is ugyanolyan meló, mint többi. Állni a futószalag mellett, és nyomni. Aki mást mond, az csak ködösít vagy nagyképűsködik.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés