hirdetés
hirdetés
hirdetés

444

hirdetés

A 444 szerkesztősége


A 444-nél szerintünk több kreatív ember dolgozik, mint a teljes magyar reklámszakmában. Ezért döntöttünk úgy, hogy nem fogjuk külön kiemelni a híresen kreatívokat, hanem egyben megy a listára az egész csapat. Az online médiában az elmúlt tíz évben nem volt olyan kellemes tartalmi innováció, mint amit a 444 fél év alatt felépített. Egyrészt külsőre messze a 444 néz ki a legjobban. Másrészt jó újítás a műsorvezetős hírfolyam: leválogatják a napi internetet, a sok unalmas MTI-hír kötelező átszerkesztése helyett. Jók a fontosabbnak tálalt témák, jó a feldolgozási mód, a sok civil történet, a gifek beépítése a tartalomba, a kellemesen rövid videók, nem ragozzuk tovább.

Mikor dőlt el, hogy lesz 444, mikor alakult ki, hogy mi lesz ez?
Azt, hogy lesz 444, azt abban a pillanatban tudtam, amikor fölmondtam az Indexnél, sőt, már előtte, a koncepció alapjai már 2008-9-ben megvoltak. Akkor szabadultunk rá a Tumblr-re, akkor jött a webkettes világ második hulláma, és tanultuk, tapasztaltuk, mi, merre, hogyan, meg egy kicsit alakítottunk is rajta. Tudtam, hogy el kell kezdenünk elölről. Abban biztos voltam, hogy egyetlen létező kiadóvállalatban sem tudnánk megcsinálni, amit akartunk. Nincs elég mozgástér, rugalmasság, kockázatvállalás. Új céget kell alapítani. Aztán nagyon kemény volt eljutni addig, hogy meg is legyen az a cég, hogy tényleg elinduljon a projekt. Azóta egy öröm az élet, boldogság.

Milyen médiatartalmak és cégek inspiráltak?
Mashable, Readwrite, Techcrunch, DailyBeast, Huffpost, Gawker, Buzzfeed, Laughingsquid, 9GAG, Atlantic, Verge, Perezhilton, Nieman Journalism Lab, GigaOM, Kim Jong-Il Looking at Things, Hipster Runoff

Mit jelent a kreativitás?
Kicsit (nagyon) túl van hájpolva a dolog. Jó és szórakoztató újságot csinálni - az most kreativitás? Hát nem úgy áll neki az ember, hogy akkor most „hú, legyünk nagyon kreatívak!”, a „kreativitás” is ugyanolyan meló, mint többi. Állni a futószalag mellett, és nyomni. Aki mást mond, az csak ködösít vagy nagyképűsködik.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés