hirdetés
hirdetés
hirdetés

41 év után bontja fel szponzori szerződését a McDonald's az olimpiai játékokkal

A gyorsétteremlánc 1976 óta az olimpia egyik fő szponzora.

hirdetés

A McDonald's azonnali hatállyal felbontotta a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal a szponzori megállapodását. Az eredeti megállapodás 44 évre szólt (azaz a 2020-as tokiói olimpián is érvényben lett volna), így azonban három évvel korábban ér véget a tervezettnél. Ennek ellenére a McDonald's jelen lesz a jövő évi, dél-koreai téli olimpián is mint nemzeti együttműködő partner.

A McDonald's 1976 óta volt az olimpiai játékok egyik fő támogatója, illetve egyike volt annak a tizenhárom fő szponzornak, amelynek a következő téli és az azt követő nyári játékokra is szerződése volt. Az amerikai gyorsétteremlánc 1968-ban működött együtt először az olimpiai játékokkal.

A Reuters emlékeztet rá, hogy sokan bírálták az olimpiát amiatt, hogy általa az olyan vállalatok, mint a McDonald's vagy a Coca-Cola nagy hirdetési felületekhez jutnak, miközben egészségtelen termékeket gyártanak és terjesztenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés