hirdetés
hirdetés
hirdetés

400 millió a Fidesz volt kabinettitkárának

Kuna Tibor, a Fidesz frakció egykori kabinettitkárának cége, a Young & Partners nyerte meg a Miniszterelnökség által kiírt public relations- és rendezvényszervezési munkákra kiírt, bruttó 400 millió forintos tendert.

hirdetés

Az Inter Media Group (IMG) győzelmével záruló médiavásárlási tender szerződése mellett a Miniszterelnökség közzétette a pr- és rendezvényszervezési munkákról szóló közbeszerzés szerződését és mellékleteit (ajánlattal együtt) is.

Eszerint a január elején kiírt, bruttó 400 milliós tendert a Young & Partners nevű cég nyerte meg, a megbízás 2013 június 30-ig szól. A cég tulajdonos-ügyvezetője Kuna Tibor, aki több kommunikációs megbízás mellett 2003 és 2008 között a Fidesz-frakció kabinettitkára volt cég 2008-as megalapítása előtt. A Közbeszerzési Értesítőben a Miniszterelnökség egyelőre nem kommunikálta hivatalosan az eredményt, kérdésünkre annyit árultak el, hogy az ajénlattételi dokumentációt hét cég kérte ki: a nyertes Young & Partners, a V.M. Komm, a Media Factory, az Index Zrt., a Weco Travel Kft., a Tendervilág Kft. és a Trivent Kft. Hogy ezekből melyek indultak el a tenderen végül, azt nem árulták el. 

A Young & Partners rutinos közbeszerzés-induló. Közmegbízásaik között többségében regionális, helyi, városkommunikációs feladatok szerepelnek, de dolgoztak már többek közt a Hungarofestnek, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnek, a Nemzeti Erőforrás Minisztériumnak, a Közbeszerzések Tanácsának, az Oktatási Hivatalnak és az Országos Egészségügyi Pénztárnak is. A Közbeszerzési Értesítő Online adatbázisa szerint a Young & Partnersnek ez a legnagyobb közbeszerzésben elnyert megbízása, korábbi feladatai többnyire 15 és 30 millió forint ellenértékűek voltak.

A 2008-ban alapított cég az Opten cégadatbázis adatai szerint 2009-ben 115 millió, 2010-ben 193 millió forint forgalmat könyvelt el, adózott eredménye ezekben az években 14 és 7 millió forint volt.

A Miniszterelnökség, és a Miniszterelnöki Hivatal kommunikációs közbeszerzéseinek jelentősebb részét korábban a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium kezelte, de ettől az évtől kezdve már a Miniszterelnökség kezeli ezeket a közbeszerzéseket is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés