hirdetés
hirdetés
hirdetés

3,2 milliárd hirdetést távolított el tavaly a Google

Közel kétszer annyit, mint tavalyelőtt.

hirdetés

Míg 2016-ban 1,7 milliárd hirdetést távolított el a Google, amiért azok megsértették a cég valamely alapelvét, ez a szám 2017-ben 3,2 milliárd volt, azaz majdnem megduplázódott. A Google nem adta ki az információt, hogy ez miként arányul az össze többi, felületén megjelent hirdetéshez, annyit mondott, hogy apró kisebbséget képvisel az egészhez képest, írja a Campaignlive.

A hirdetések eltávolításának főbb okai viszont látszódnak. A fake news miatt 7000 AdWords accountot függesztettek fel (ötször annyit, mint 2016-ban), 12 ezer oldalt blokkoltak más oldalak duplikálása miatt (ez húsz százalékkal több az egy évvel korábbi számnál), 130 millió hirdetést távolítottak el rosszindulatú, félrevezető tevékenység miatt, 79 millió blokkolt hirdetés irányított automatikusan kárt okozó oldalakra (ezzel kapcsolódóan 400 ezer ilyen oldalt kapcsoltak le), 66 millió kattintásra buzdító reklámot, és 48 millió olyan hirdetést blokkoltak, amely káros program telepítésére akarta rávenni a felhasználót.

Emellett 320 ezer hirdetői felhasználót, 90 ezer weboldalt és 700 ezer mobilapplikációt blokkolt a Google különféle szabálysértések miatt. Ez részben annak is az eredménye, hogy cég szigorított a szabályain többek között a gyűlöletbeszéd kategóriáján kívül első diszkriminatív, szélsőséges, illetve gyerekeket kizsákmányoló tartalmak kezelésére

Az Európai Bizottság március elején két hónapot adott többek között a Google-nek, a Facebooknak és a Twitternek is, hogy mutassank fel valamit a szélsőségek elleni harcban, máskülönben viselniük kell bizonyos jogi követkeményeket.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés