hirdetés
hirdetés
hirdetés

3,2 milliárd hirdetést távolított el tavaly a Google

Közel kétszer annyit, mint tavalyelőtt.

hirdetés

Míg 2016-ban 1,7 milliárd hirdetést távolított el a Google, amiért azok megsértették a cég valamely alapelvét, ez a szám 2017-ben 3,2 milliárd volt, azaz majdnem megduplázódott. A Google nem adta ki az információt, hogy ez miként arányul az össze többi, felületén megjelent hirdetéshez, annyit mondott, hogy apró kisebbséget képvisel az egészhez képest, írja a Campaignlive.

A hirdetések eltávolításának főbb okai viszont látszódnak. A fake news miatt 7000 AdWords accountot függesztettek fel (ötször annyit, mint 2016-ban), 12 ezer oldalt blokkoltak más oldalak duplikálása miatt (ez húsz százalékkal több az egy évvel korábbi számnál), 130 millió hirdetést távolítottak el rosszindulatú, félrevezető tevékenység miatt, 79 millió blokkolt hirdetés irányított automatikusan kárt okozó oldalakra (ezzel kapcsolódóan 400 ezer ilyen oldalt kapcsoltak le), 66 millió kattintásra buzdító reklámot, és 48 millió olyan hirdetést blokkoltak, amely káros program telepítésére akarta rávenni a felhasználót.

Emellett 320 ezer hirdetői felhasználót, 90 ezer weboldalt és 700 ezer mobilapplikációt blokkolt a Google különféle szabálysértések miatt. Ez részben annak is az eredménye, hogy cég szigorított a szabályain többek között a gyűlöletbeszéd kategóriáján kívül első diszkriminatív, szélsőséges, illetve gyerekeket kizsákmányoló tartalmak kezelésére

Az Európai Bizottság március elején két hónapot adott többek között a Google-nek, a Facebooknak és a Twitternek is, hogy mutassank fel valamit a szélsőségek elleni harcban, máskülönben viselniük kell bizonyos jogi követkeményeket.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés