hirdetés
hirdetés
hirdetés

35 trendet azonosított a BrandFestival trendlaboratóriuma

Harminc szaktekintély segített.

hirdetés

Október 18-19-én a BMC-ben rendezik a Republic által alapított BrandFestival konferenciát, amelynek programja nem független a TrendLab által készített kutatástól sem. Utóbbi pedig egy harmincfős szakemberi csapat közreműködésével valósul meg, és a jelen (illetve jövő) marketingkommunikációs tendenciáit térképezi fel. 

Ennek a grémiumnak a programalkotó tanácskozásán készültek az alábbi képek. A hír végén fel fogjuk sorolni a munkafolyamat résztvevőinek nevét is. Illetve ezen a linken tölthető le a tanácskozás következtetéseinek dokumentációja.

A közlemény szerint 2019 legmeghatározóbb trendjei a tanácskozás alapján, többek között, a következők: a growth mindset, a fulfilled lifestyle, a cyberbullying, az employee love branding, az intuíció a vezetésben, a service design, az influencer marketing, a visual storytelling, az e-sport, a mesterséges intelligencia, a branded content, a személyre szabott ügyfélélmény, a virtual reality, a neuromarketing, a programmatic és a brand safety. 

„A SuperNow és Alfa-generációt érintő kihívások közül a cyberbullying az egyik legjelentősebb. Akik a közösségi média intenzív használata nélkül szocializálódtak, azoknak talán nehéz megérteniük a cyberbullying jelentőségét, de ettől függetlenül egy rendkívül komoly problémáról van szó. Az online zaklatás, nyilvános megszégyenítés a tinik között számít igazán veszélyesnek, s mára már olyan méreteket ölt, hogy az UNICEF is készített egy kampányfilmet és egy többlépéses akciótervet, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet" - mondja a közleményben Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, egyben a Republic Group ügyvezetője.

Harmincöt trendet azonosítottak, ehhez pedig a Gartner piackutató cég Hype-grafikonját használták, amely azt mutatja, hogy egy adott trend vagy technológia fejlődési szakaszának mely pontján tart.

A BrandFestival programját összeállító harminc szakember:

Ágoston László: DDB, digital & business transformation director
Ambruszter Géza: Gemius Hungary, ügyvezető
Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke
Bene Nikolett: Spar, marketing vezető
Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató
Dudás Krisztina: Provident Pénzügyi Zrt., marketing igazgató
Faludi Péter: Havas Media, Trading Director, Head of Middle Office
Farkas Dániel: Starnetwork, szakmai vezető
Farkas Zsolt: 7Digits Growth Agency, ügyvezető & social media specialista
Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató
Györke Zoltán: Lapcom, marketing és kereskedelmi vezérigazgató-helyettes
Heiter Anita: Ferrero, marketing igazgató
Kozarek Andrea: Sakkom Interaktív, szakmai igazgató
Kun Miklós: MediaCom, stratégiai vezető
M. László Ferenc: Mediapiac, főszerkesztő
Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató
Nika Ágota: Sanofi, marketing igazgató
Óhidi Zsuzsanna: Marquard Media, ügyvezető igazgató
Ördög Ibolya: British Automotive Hungary, kommunikációs vezető
Rosenkranz Klaudia: Saatchi & Saatchi, társ-kreatívigazgató
Rusvai Richárd: CM Sales, sales digitális és értékesítési igazgató
Samu Zsófia: Samsung Electronics Magyar Zrt., PR és CSR menedzser
Sasdi Helga: Saatchi & Saatchi, managing director
Schiwert-Takács László: RTL Magyarország, marketing-kommunikációs igazgató
Szabó Béla: Magyar Telekom, csoport kommunikációs igazgató
Tantics Viktória: Sberbank, retail marketing menedzser
Vágvölgyi Mihály: DeepInsight, ügyvezető
Varga Renáta: LHBS, senior consultant
Vida Eszter: SentiOne Magyarország, pr- és kommunikációs vezető

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés