hirdetés
hirdetés
hirdetés

35 trendet azonosított a BrandFestival trendlaboratóriuma

Harminc szaktekintély segített.

hirdetés

Október 18-19-én a BMC-ben rendezik a Republic által alapított BrandFestival konferenciát, amelynek programja nem független a TrendLab által készített kutatástól sem. Utóbbi pedig egy harmincfős szakemberi csapat közreműködésével valósul meg, és a jelen (illetve jövő) marketingkommunikációs tendenciáit térképezi fel. 

Ennek a grémiumnak a programalkotó tanácskozásán készültek az alábbi képek. A hír végén fel fogjuk sorolni a munkafolyamat résztvevőinek nevét is. Illetve ezen a linken tölthető le a tanácskozás következtetéseinek dokumentációja.

A közlemény szerint 2019 legmeghatározóbb trendjei a tanácskozás alapján, többek között, a következők: a growth mindset, a fulfilled lifestyle, a cyberbullying, az employee love branding, az intuíció a vezetésben, a service design, az influencer marketing, a visual storytelling, az e-sport, a mesterséges intelligencia, a branded content, a személyre szabott ügyfélélmény, a virtual reality, a neuromarketing, a programmatic és a brand safety. 

„A SuperNow és Alfa-generációt érintő kihívások közül a cyberbullying az egyik legjelentősebb. Akik a közösségi média intenzív használata nélkül szocializálódtak, azoknak talán nehéz megérteniük a cyberbullying jelentőségét, de ettől függetlenül egy rendkívül komoly problémáról van szó. Az online zaklatás, nyilvános megszégyenítés a tinik között számít igazán veszélyesnek, s mára már olyan méreteket ölt, hogy az UNICEF is készített egy kampányfilmet és egy többlépéses akciótervet, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet" - mondja a közleményben Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, egyben a Republic Group ügyvezetője.

Harmincöt trendet azonosítottak, ehhez pedig a Gartner piackutató cég Hype-grafikonját használták, amely azt mutatja, hogy egy adott trend vagy technológia fejlődési szakaszának mely pontján tart.

A BrandFestival programját összeállító harminc szakember:

Ágoston László: DDB, digital & business transformation director
Ambruszter Géza: Gemius Hungary, ügyvezető
Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke
Bene Nikolett: Spar, marketing vezető
Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató
Dudás Krisztina: Provident Pénzügyi Zrt., marketing igazgató
Faludi Péter: Havas Media, Trading Director, Head of Middle Office
Farkas Dániel: Starnetwork, szakmai vezető
Farkas Zsolt: 7Digits Growth Agency, ügyvezető & social media specialista
Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató
Györke Zoltán: Lapcom, marketing és kereskedelmi vezérigazgató-helyettes
Heiter Anita: Ferrero, marketing igazgató
Kozarek Andrea: Sakkom Interaktív, szakmai igazgató
Kun Miklós: MediaCom, stratégiai vezető
M. László Ferenc: Mediapiac, főszerkesztő
Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató
Nika Ágota: Sanofi, marketing igazgató
Óhidi Zsuzsanna: Marquard Media, ügyvezető igazgató
Ördög Ibolya: British Automotive Hungary, kommunikációs vezető
Rosenkranz Klaudia: Saatchi & Saatchi, társ-kreatívigazgató
Rusvai Richárd: CM Sales, sales digitális és értékesítési igazgató
Samu Zsófia: Samsung Electronics Magyar Zrt., PR és CSR menedzser
Sasdi Helga: Saatchi & Saatchi, managing director
Schiwert-Takács László: RTL Magyarország, marketing-kommunikációs igazgató
Szabó Béla: Magyar Telekom, csoport kommunikációs igazgató
Tantics Viktória: Sberbank, retail marketing menedzser
Vágvölgyi Mihály: DeepInsight, ügyvezető
Varga Renáta: LHBS, senior consultant
Vida Eszter: SentiOne Magyarország, pr- és kommunikációs vezető

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

2019. január 10-ig várja a nevezéseket az MPRSZ.

Budapesten nyílt az applikációval működtetett szálloda, amelynek gyakorlatilag nincs személyzete.

A magazin olyan hírességekről közölt fotósorozatot a különleges számban, mint Alföldi Róbert, Dobó Kata vagy Bródy János.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés