hirdetés
hirdetés
hirdetés

32 magyar döntős a Golden Drumon

A harmadik legtöbb nevezést magyar ügynökségek adták be. 

hirdetés

Elkezdődött a magyar ügynökségek kedvenc nemzetközi fesztiválja, a Golden Drum regionális reklámverseny, ahol 32 magyar reklámnak lehet izgulni még ma és holnap. A magyar ügynökségek összesen 124 nevezést adtak be idén, ezzel a harmadik legtöbb nevezéssel induló ország vagyunk Törökország (280) és Románia után (132). Idén 25 országból összesen 1208 nevezés érkezett. Nézd ezt a képet lent!

De mi van a magyarokkal?

A DDB 13 nevezése jutott döntőbe, a Young & Rubicam 9-cel van ott, az Isobar 8-cal, míg a Possible-nek is van két döntős munkája. Ez így összesen 32, más magyar ügynökség nem jutott be. A Magyar Telekom összesen 13 döntős munka hirdetője.

A legtöbb döntős helyet a DDB sakkozó Bici nénije hozta, ötöt. 

Egészen meglepő módon a Festival Buddy is hozott három döntős helyet a DDB-nek.

Ezeken kívül négy Volkswagennek készített hirdetéssel is van négy döntős helyük, továbbá a Nyitottak vagyunk bejutott a rádiós kategória legjobbjai közé. 

A Young & Rubicamnek a Lego hozott 9 döntős helyből nyolcat. A Reborn Statues hármat, a Clean Water-Climate Change-Virus plakátsorozat pedig ötöt. Ezeken kívül van még egy döntős helyük a Van valami furcsa című film promójáért, a Cinema Deliveryért.

Az Isobarnak az Insta City Guide három döntős helyet hozott, és még két telekomos alkotás egy-egy shortlistet. A Vöröskeresztnek készített Like for Life még kettőt, továbbá a Tesco in you hands egyet.

A Possible pedig az Adventures of Poco Ecóval kapott két döntős helyet.

Úgy véljük, sőt, vélekedjük, hogy ezekből a döntősökből kijöhet a végén pár arany is. Itt azt mondják több forrásból is, hogy az török áfium ellen nincs orvosság idén, ők alighanem egy nagy puttony díjat harácsolnak össze ;). De ahogy Gazda Albert szokta írni, bármi megtörténhet, ahogy annak az ellenkezője is!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés