hirdetés
hirdetés
hirdetés

32 magyar döntős a Golden Drumon

A harmadik legtöbb nevezést magyar ügynökségek adták be. 

hirdetés

Elkezdődött a magyar ügynökségek kedvenc nemzetközi fesztiválja, a Golden Drum regionális reklámverseny, ahol 32 magyar reklámnak lehet izgulni még ma és holnap. A magyar ügynökségek összesen 124 nevezést adtak be idén, ezzel a harmadik legtöbb nevezéssel induló ország vagyunk Törökország (280) és Románia után (132). Idén 25 országból összesen 1208 nevezés érkezett. Nézd ezt a képet lent!

De mi van a magyarokkal?

A DDB 13 nevezése jutott döntőbe, a Young & Rubicam 9-cel van ott, az Isobar 8-cal, míg a Possible-nek is van két döntős munkája. Ez így összesen 32, más magyar ügynökség nem jutott be. A Magyar Telekom összesen 13 döntős munka hirdetője.

A legtöbb döntős helyet a DDB sakkozó Bici nénije hozta, ötöt. 

Egészen meglepő módon a Festival Buddy is hozott három döntős helyet a DDB-nek.

Ezeken kívül négy Volkswagennek készített hirdetéssel is van négy döntős helyük, továbbá a Nyitottak vagyunk bejutott a rádiós kategória legjobbjai közé. 

A Young & Rubicamnek a Lego hozott 9 döntős helyből nyolcat. A Reborn Statues hármat, a Clean Water-Climate Change-Virus plakátsorozat pedig ötöt. Ezeken kívül van még egy döntős helyük a Van valami furcsa című film promójáért, a Cinema Deliveryért.

Az Isobarnak az Insta City Guide három döntős helyet hozott, és még két telekomos alkotás egy-egy shortlistet. A Vöröskeresztnek készített Like for Life még kettőt, továbbá a Tesco in you hands egyet.

A Possible pedig az Adventures of Poco Ecóval kapott két döntős helyet.

Úgy véljük, sőt, vélekedjük, hogy ezekből a döntősökből kijöhet a végén pár arany is. Itt azt mondják több forrásból is, hogy az török áfium ellen nincs orvosság idén, ők alighanem egy nagy puttony díjat harácsolnak össze ;). De ahogy Gazda Albert szokta írni, bármi megtörténhet, ahogy annak az ellenkezője is!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés