hirdetés
hirdetés
hirdetés

32 magyar döntős a Golden Drumon

A harmadik legtöbb nevezést magyar ügynökségek adták be. 

hirdetés

Elkezdődött a magyar ügynökségek kedvenc nemzetközi fesztiválja, a Golden Drum regionális reklámverseny, ahol 32 magyar reklámnak lehet izgulni még ma és holnap. A magyar ügynökségek összesen 124 nevezést adtak be idén, ezzel a harmadik legtöbb nevezéssel induló ország vagyunk Törökország (280) és Románia után (132). Idén 25 országból összesen 1208 nevezés érkezett. Nézd ezt a képet lent!

De mi van a magyarokkal?

A DDB 13 nevezése jutott döntőbe, a Young & Rubicam 9-cel van ott, az Isobar 8-cal, míg a Possible-nek is van két döntős munkája. Ez így összesen 32, más magyar ügynökség nem jutott be. A Magyar Telekom összesen 13 döntős munka hirdetője.

A legtöbb döntős helyet a DDB sakkozó Bici nénije hozta, ötöt. 

Egészen meglepő módon a Festival Buddy is hozott három döntős helyet a DDB-nek.

Ezeken kívül négy Volkswagennek készített hirdetéssel is van négy döntős helyük, továbbá a Nyitottak vagyunk bejutott a rádiós kategória legjobbjai közé. 

A Young & Rubicamnek a Lego hozott 9 döntős helyből nyolcat. A Reborn Statues hármat, a Clean Water-Climate Change-Virus plakátsorozat pedig ötöt. Ezeken kívül van még egy döntős helyük a Van valami furcsa című film promójáért, a Cinema Deliveryért.

Az Isobarnak az Insta City Guide három döntős helyet hozott, és még két telekomos alkotás egy-egy shortlistet. A Vöröskeresztnek készített Like for Life még kettőt, továbbá a Tesco in you hands egyet.

A Possible pedig az Adventures of Poco Ecóval kapott két döntős helyet.

Úgy véljük, sőt, vélekedjük, hogy ezekből a döntősökből kijöhet a végén pár arany is. Itt azt mondják több forrásból is, hogy az török áfium ellen nincs orvosság idén, ők alighanem egy nagy puttony díjat harácsolnak össze ;). De ahogy Gazda Albert szokta írni, bármi megtörténhet, ahogy annak az ellenkezője is!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Baskin Robbins étteremlánc nem csak megépítette sorozatban fontos szereet kapó fagyizót, de már tévéreklámot is készített a Scoops Ahoy-nak.

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés