hirdetés
hirdetés
hirdetés

30 milliós kereset a hazai reklámos felsővezetőknél

Évek óta csökken az ügynökségi alkalmazottak fizetése, de a vezető pozíciókban még mindig jól lehet keresni – derül ki a Hewitt idei iparági jövedelem- felméréséből, amelyet a kutatócég a MAKSZ megbízásából készített. Ki keres 50 milliót évente? Hol dolgozhat a 7,5 milliót kereső futár? Bértendenciák és sok adat az ügynökségi fizetésekről.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagy cég = jó sok mindenre telik ha van miből. Az én valamikori főnököm 2000 körül még a nyugatinál bérelt garzont havi 30 ezerért persze a cég fizette a lakhandit.
Ma ő is a cége álltal bérelt villában lakik s mellette áll a dunán egy hajó amit szintén a cége tart fennt,cirka 400 millióért vették s elfér rajta vagy 300 ember s
ha pénteken este munka után azon van kedve megszállnia a családjával akkor szombatra már más országban van a 6 fős személyzettel s legénységgel eggyütt. Hihetetlen. De
ha nem lennének ilyen cégek akkor annak a 6 embernek talán máshol kellene dolgozni. Akkor ez nem pazarlás ugye, vagy csak egy életvitel amit fennt lehet tartani.
#
Igen, ide-oda számla s barte... üzlet, 30-50 millió jövedelem, sok sok boríték s nem ritka a kilencszámlyegyű bónusz, akkor nem keves ez a meg célzott 30 millió. ??
plusz bónusz lehet még egy luxus villa bérlete havi 2 millióért ami csak a számlán 2 millió a valóságban borítékolható 800 ezer:) s autókat is bérelhetnek napi 40
ezerért ami havi szinten csak 340 ezer borítékosan,s lesz még igy is havi laza 1,2 mika s plusz 800 a fizuhoz, ezeket is hozzá kellene adni s akkor a fizut is át lehet
lépteni a kilences számok táborába..s soksok apróság, de azt inkább hagyjuk hol dolgoznak ezek emberek, vannak egy pár tucatnyian.
#
A teljes készpénzjövedelembe az alapfizetést, a változó jövedelmet, a forgalmi jutalékot, a túlórát és egyéb készpénzjövedelmet számolták bele, illetve az EKHO
szerint adózóknál annak bruttó összegét. Biztos vagyok benne, hogy az "illegális" keresztbeszámlázások, borítékban kapott pénzek ebben nincsenek benne.
#
hmm a számlázásos mindenféle technikákat figyelembe veszi ez a felmérés? vagy egyszerűen felbruttósították az ilyen összegeket?

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés