hirdetés
hirdetés
hirdetés

34 milliárd volt a Magyar RTL bevétele 2017-ben

Az Igazságügyi Minisztérium cégbeszámolójából kiderült: a Magyar RTL Zrt. 6 milliárddal tudta növelni 2017-ben bevételét a megelőző évhez képest, így 30,1 milliárd forint forgalmat bonyolított tavaly belföldön, az exporttevékenységgel együtt összesen 34 milliárd forint bevételük volt. A 2016-os 1,44 milliárdos veszteség 1,2 milliárdos profitba fordult át.

hirdetés

A növekedés egyik oka az, hogy 2017-től kezdve az RTL kereskedőházának, az R-time-nak a pénzügyi adatait is a Magyar RTL Zrt. alá könyvelik el. Az R-time utolsó önálló pénzügyi évében 3,6 milliárd forint bevételt ért el, és 273 millió forint adózott eredményt produkált. A tavalyi évre vonatkoztatva már nem lehet szétválasztani, hogy mennyi volt a tévétársaság, és mennyi a sales house bevétele, tehát az sem derül ki a cégadatokból, hogy a 6 milliárd forintos növekményt nagyobb része a tévétársasághoz (pl. kábeldíjakból stb.), vagy a sales house-hoz kötődik-e. Az biztos, hogy a 2017-es bevételt növelte egy egyszeri esemény: a jogtalanul beszedett reklámadó, az RTL ezen jogcím alatt 2,08 milliárd forintot kapott vissza az államtól.

A 2017-es pénzügyi beszámoló kiegészítő mellékletéből ugyanakkor kiderül, hogy a Magyar RTL belföldi forgalma mellett exportforgalmat is bonyolított, amelynek értéke 4,14 milliárd forint, így a vállalat összbevétele 34,25 milliárd forint volt, szemben a 2016-os 28,1 milliárdos összbevétellel (akkor a belföldi bevétel 24,2 milliárd forint volt). A cég teljes profitját ez nem érinti, az tehát 1,2 milliárd forint volt 2017-ben.

Az M-RTL-en kívül több RTL-es cégnek is volt hazai forgalma, de ezek a bevételek már hozzá vannak adva a fenti 34 milliárdhoz. A CLT UFA S.A. 786 millió forinttal, az RTL AdConnect GmBH 217 millió forinttal, az RTL Services Kft. 81 millió forinttal, az RTL Group Germany 75 millió forinttal, az UFA Magyarország 51 millió forinttal, míg az UFA Film & Fernseh GmBH 9,9 millióval járult hozzá az RTL Csoport magyarországi bevételéhez.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók