hirdetés
hirdetés
hirdetés

30 éves fennállását ünnepli az Ogilvy a Budapest Desigh Héten

Kiállítással és szakmai előadásokkal.

hirdetés

Harminc éves az Ogilvy Budapest, ezen alkalomból, valamint a Budapest Design Hét keretében kiállítást nyitott múlt héten, amit aztán különféle szakmai programokkal, reklámiparról szóló előadásokkal kísér. 

A kiállításon a nemzetközi Ogilvy irodák legjobbnak ítélt munkáit lehet megnézni az elmúlt évtizedekből. 

Az Ogilvy (akkor még Ogilvy & Mather néven) 1988-ban kezdte meg működését Budapesten. 2014-ben lett Magyarországon a globális Geometry tagja. Az Ogilvy ma már digitális, közösségi média és PR szakágakkal is bír.

A kiállításról, illetve az azt kísérő programokról erre található több információ.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés