hirdetés
hirdetés
hirdetés

2 millió forintot gyűjtött össze a Joy és a Lapker

A Joy női magazin kiadója, a Marquard Media és a lapok árushelyi forgalmazását végző Lapker Zrt. minden egyes eladott novemberi JOY magazin árából 10-10 forintot ajánlott fel jótékony célra. Az összegyűlt adomány értéke átlépte a kétmillió forintot, amellyel a United Way Magyarország alapítvány Könyvforgató programját támogatják.

hirdetés

A mostani volt az ötödik alkalom, hogy az idén 20 éves JOY a JOY-napok lapszámához kapcsolódóan egy társadalmilag fontos munkát végző alapítványt segített. A korábbi években olyan szervezetek mellé állt a márka mint például az Őrzők Alapítvány, az Állatvédőrség, az Ezer Lámpás Éjszakája vagy a beteg és lelki traumát átélt gyerekek gyógyítását ingyenes terápiás szolgáltatásokkal és élményprogramokkal segítő Mosoly Alapítvány. 

A United Way Könyvforgató programja főként hátrányos helyzetű gyermekeket segít könyvadományokkal és az értő olvasást fejlesztő edukációs programokkal. A kampány során használt gyerekkönyveket is le lehetett adni 40 Immedio üzletben, több, mint 850 könyv gyűlt össze.

Mivel a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (Matesz) adatai szerint egy Joy számból átlagosan 31-32 ezer példány körül fogy, megkérdeztük a Marquardot, hogy mennyit adtak el a novemberi Joyból, hiszen a 2 millió forinthoz hozzávetőlegesen 100 ezer példányt kellett eladniuk. A kiadó sajtóosztályának tájékoztatása szerint 156 ezer példány fogyott a novemberi Joyból, a kiemelkedő példányszám egyértelműen a Joy Napokhoz köthető. Ezt a példányszámot viszont nem teljes egészében a Lapkeren keresztül értékesítették, így lehet az, hogy "csak" 2 millió forint jött össze.

A kampány során befolyt 2 millió forintot az alapítvány egyrészt Somogy megyei hátrányos helyzetű, 6-8 éves gyerekek tanórán kívüli olvasási készségének fejlesztésére, másrészt olyan továbbképzési programra fordítja, melynek során a tanítók egy speciális élménypedagógiai módszertannal és oktatócsomaggal gazdagodnak.  

A JOY Tündér jótékonysági program létrehozása a Marquard Media CSR-tevékenységének egyik alappillére. A program keretén belül a Lapkert Zrt-vel közösen a különböző szervezeteknek több mint 8 millió forintot gyűjtött a magazin - áll a közleményben.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.