hirdetés
hirdetés
hirdetés

2,25 milliárdot is költhet a tendernyertes

Az Államadósság Kezelő Központ zömében médiafeladatokra írt ki tendert. A megbízás értéke akár a nettó 2,25 milliárd forintot is elérheti.

hirdetés

Óriási összegű megbízást lehet elnyerni az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) nyílt tenderén, ugyanis a nyertessel kötendő 24 hónapos szerződés értéke nettó 900 millió forint. A kiírás szerint azonban ettől plusz 150 százalékkal eltérhetnek, ami máris több milliárd forintra, vagyis nettó 2,25 milliárdra emeli a megbízás értékét. 

A tenderen az állampapírok kibocsátását és értékesítését támogató kommunikációs tevékenységre keresnek partnert, akinek több feladata lesz: médiatervezés, médiavásárlás, POS anyagok (szórólap, plakát, kártyanaptár, stb.) nyomtatása, kiadványok nyomtatása, piackutatás, pr-kommunikáció.

Az alkalmasság feltétele, hogy a pályázó ügynökség teljes árbevétele 2009-ben és 2010-ben el kellett, hogy érje a nettó egymilliárd forintot, a közbeszerzés tárgya szerinti árbevétele pedig a 900 millió forintot, valamint kitétel még, hogy 2008-ban és 2009-ben az adózott eredménye 50 millió forint fölött legyen.   

Az ideális jelentkező 2009-ből és 2010-ből rendelkezik évente legalább két darab, egyenként legalább nettó 120 millió forint értékű legalább három darab országos médiaszolgáltatón (TV, rádió, nyomtatott sajtó) keresztül és online felületen megjelentetett kampányreferenciával, melyből az online felületre jutó ellenszolgáltatás összege kampányonként elérte a nettó 20 millió forintot és mindegyik tartalmaz médiatervezést és médiavásárlást.

A kiíró szakember-igénye:

- legalább hat fő felsőfokú végzettséggel rendelkező szakember, akik legalább ötéves ügynökségi gyakorlattal rendelkeznek, melyből legalább három fő senior médiatervező-médiavásárló, két fő ügyfélkapcsolati menedzser, egy fő stratégiai tervező

- legalább egy fő felsőfokú végzettséggel és legalább ötéves pénzügyi gyakorlattal rendelkező pénzügyi ügyintéző

- legalább egy fő felsőfokú végzettséggel és legalább három év pr-szakértői tapasztalattal rendelkező szakember

- legalább egy fő, legalább három év piackutatási tevékenységre vonatkozó tapasztalattal rendelkező szakember

A jelentkező ügynökségne a következő szoftverekkel kell rendelkeznie:

- televíziós nézettségi és szpot-adatbázis, valamint a hozzá kapcsolódó adatfeldolgozásra alkalmas szoftver (pl. AGB Nielsen: TeleMonitor; Techedge / K2)

- médiahasználatra, médiakutatásra szolgáló szoftver (pl. Ipsos-GFK Hungária: Nemzeti Médiaanalízis, TGI)

- reklámköltés mérésére, elemzésére szolgáló szoftver (pl. Kantar Media: AdexPlus)

- online közönségmérésre szolgáló szoftver (pl Gemius/Ipsos Audience)

- közterületi tervező és optimalizáló szoftver (pl. Ipsos - SpecialPlus)

- közterületi hatásmérő szoftver (pl. Ipsos - PosterTest)

Az ajánlattételi határidő május 16-, a nyílt közbeszerzési eljárás eredményhirdetése várhatóan június 15-én lesz, a szerződést pedig június 27-én tervezi megkötni az ÁAK. 

Tavaly januárban már hirdetett egy milliárdos tendert az államadósság kezelő, a feladatok hasonlóak voltak, de a megbízás értéke alacsonyabb volt. Ennek a tendernek a végeredményéről nincs információnk, viszont a mostani eljárás hirdetménye szerint az adott szerződést először tették közzé. 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés