hirdetés
hirdetés
hirdetés

29 shortlistes a Kreatív B2B Award versenyen

A nevezések nagyjából fele, összesen 29 pályamű került shortlistre a Kreatív B2B Award versenyünkön.

hirdetés

A Kreatív idén másodszor hirdette meg a B2B Awardot, a business to business kommunikációs aktivitások versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb B2B-kommunikációs megoldásaival jelentkezhettek ügynökségek, a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok.

Az online előzsűrizés után múlt héten lezajlott a személyes zsűrizés is, ezek alapján a nevezések fele, 29 pályamű került shortlistre, és ígyesélyea a végső győzelemre. A versenyen két kategória volt, az egyikbe kampánycél alapján, a másikba médiatpíus alpján várták a nevezéseket.

Zsűrizés közben

Alább a shortlistes nevezések láthatók. A győzteseket október 17-én 19 órakor jelentik be, a helyszín az Esernyős lesz (1033 Budapest, Fő tér 2.).

A tavalyi verseny nyerteseit ide kattintva lehet megtekinteni.

Pályamű alkategória Pályázó Társpályázó Megbízó
 A) főkategória - kampánycél alapján        
Ügynökség pozícionálása a célpiacon New business Pro/Lawyer Consulting    
Retail Pro Jutalomprogram Loyalty, megtartás Microsoft Magyarország    
Személyre szabott telefontok ajándékba - Ügyfeleink elképzelése alapján Loyalty, megtartás dlg   Vodafone Magyarország
My Ariston Program Viszonteladói támogatás, motiváció Nitro Communications    Ariston Thermo Hungária
Trafik TV Viszonteladói támogatás, motiváció Philip Morris Magyarország  MMS Communications Hungary  
Retail Pro Jutalomprogram Viszonteladói támogatás, motiváció Microsoft Magyarország    
Köszönjük! vállalkozói imidzs kampány Imidzs és márkaépítés Raiffeisen Bank  ACG  
KÖSZÖNJÜK NEKED! Külső PR, kapcsolatok javítása WELL PR   HRC GROUP
Álljon meg egy novellára! Külső PR, kapcsolatok javítása Uniomedia Communications   JCDecaux Hungary
Nagyvállalati felhőkutatás kommunikáció Külső PR, kapcsolatok javítása Uniomedia Communications   Microsoft Magyarország
Munkatársi elégedettségi szint gyors és tartós visszaépítése a CIB Bankban, jelentős mértékű csoportos leépítést követően Belső PR, kapcsolatok javítása CIB Bank    
Exit the Cloud - Microsoft Felhőnagykövet Program Belső PR, kapcsolatok javítása Microsoft Magyarország    
GE Digital Employer Branding Employer branding MyAd Marketing Grayling Ge Digital
Knorr-Bremse HVG Állásbörze 2017 Employer branding Uniomedia Communications Progressive Reklámügynökség Knorr-Bremse Rail Systems Budapest
K&H üzletet ide! Új termék/szolgáltatás bevezetése OMD Hungary   K&H Bank
A külföldi üzlet energiája Új piacra lépés SAKKOM Interaktív   IP Systems
Számlázz.hu Akadémia, I. évad Tudásmenedzsment Számlázz.hu    
Trafik TV Tudásmenedzsment Philip Morris Magyarország MMS Communications Hungary  
Exit the Cloud - Microsoft Felhőnagykövet Program Tudásmenedzsment Microsoft Magyarország    
Digitális Média Tények Könyve jubileumi, 10 éves kiadás Tudásmenedzsment Neo Interactive    
Lidl a magyar beszállítókért program Egyéb Lidl Magyarország    
21 Nő az egészségügyért Egyéb Hungaropharma Kertész Éva  
         
B) főkategória - médiatípus alapján        
KÖSZÖNJÜK NEKED! Integrált kampány Well PR   HRC Group
BASF Kedvezményklub: Gazdáknak okosan! Integrált kampány Neo Interactive   BASF Hungária
21 Nő az egészségügyért Print/Kiadvány Hungaropharma Kertész Éva  
Microsoft Future Decoded - Satya Nadella Budapesten Események, rendezvények Hello Event   Microsoft Magyarország
Trafik TV Tv-szpot vagy műsortámogatás, product placement Philip Morris Magyarország  MMS Communications Hungary  
Trafik TV Egyéb Philip Morris Magyarország  MMS Communications Hungary  
TrafikTV- Új kommunikációs forma egy szegmentált értékesítési csatorna ,,összefogására" Egyéb DigIntore    
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés