hirdetés
hirdetés
hirdetés

29 országba vették meg a magyar vitaminitalt

A magyarok által alapított cég a márkastratégia továbbfejlesztésére a hazai KRQ Communicationst kért fel.

hirdetés

A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt, a DeLaVie-t gyártó Swiss Laboratory Kft-t magyarok alapították, pár hónapja pedig a Dubai Drink Technology Expón a Leginnovatívabb Egészséges Ital kategória első helyezettje lett. Ennek azért van jelentősége, mert a díj sokat lendített az ital nemzetközi terjesztésén, forgalmazási megállapodásokat hozott, és azóta 29 országban árulják.

A márka piaci pozícióinak erősítésére és a kommunikációs stratégiájának továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communicationst. A termék Magyarországon elsősorban edzőtermekben és kisebb boltokban kapható, de ezen a jövőben változtatnának.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés