hirdetés
hirdetés
hirdetés

Varga Judit

hirdetés

Varga Judit (36), a Prop Club alapítója, látványtervezője
Propclub.hu

Varga Judit - Fotó: Pintér Leó

Kétszeres Emmy-díjas jelölt Varga Judit, aki idén a Borgiák látványvilágával olyan alkotásokkal volt versenyben, mint a Downton Abbey, a Trónok harca, a True Blood és a Boardwalk Empire. A látványtervező és művészeti vezető öt éve alapította meg a Prop Club nevű filmes berendező céget, amely a Nicolas Cage főszereplésével készült Boszorkányvadászattal (Season of the Which) debütált. Azóta több játékfilmben, reklámfilmben, videóban és színházi produkcióban vettek részt, hozzájuk kapcsolódik a Borgiákon kívül a The Great Ghost Rescue berendezése. A magyar filmesek közül Mundruczó Kornél Delta és Pater Sparrow 1 című filmjében is dolgozott.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni amivel most?
Körülbelül 2001-ben.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Ágh Márton, David Lynch

Mit jelent a kreativitás?
Ötlet, megvalósítási folyamat.

Mi a kedvenc saját munkád?
Talán maga a PropClub- és a belső saját projektek, mert rendkívül összetett, több fajta kreativitást igényel. A többi munkából azért nehéz választani, mert miután alkalmazott kreatívok vagyunk, minden munka másért érdekes. A Borgiákból rengeteget tanultam, ahogy a Deltából és az X-box reklámok, és néhány rendezvényünk. 

Fotó: Iam Barnie

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés