hirdetés
hirdetés
hirdetés

Varga Judit

hirdetés

Varga Judit (36), a Prop Club alapítója, látványtervezője
Propclub.hu

Varga Judit - Fotó: Pintér Leó

Kétszeres Emmy-díjas jelölt Varga Judit, aki idén a Borgiák látványvilágával olyan alkotásokkal volt versenyben, mint a Downton Abbey, a Trónok harca, a True Blood és a Boardwalk Empire. A látványtervező és művészeti vezető öt éve alapította meg a Prop Club nevű filmes berendező céget, amely a Nicolas Cage főszereplésével készült Boszorkányvadászattal (Season of the Which) debütált. Azóta több játékfilmben, reklámfilmben, videóban és színházi produkcióban vettek részt, hozzájuk kapcsolódik a Borgiákon kívül a The Great Ghost Rescue berendezése. A magyar filmesek közül Mundruczó Kornél Delta és Pater Sparrow 1 című filmjében is dolgozott.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni amivel most?
Körülbelül 2001-ben.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Ágh Márton, David Lynch

Mit jelent a kreativitás?
Ötlet, megvalósítási folyamat.

Mi a kedvenc saját munkád?
Talán maga a PropClub- és a belső saját projektek, mert rendkívül összetett, több fajta kreativitást igényel. A többi munkából azért nehéz választani, mert miután alkalmazott kreatívok vagyunk, minden munka másért érdekes. A Borgiákból rengeteget tanultam, ahogy a Deltából és az X-box reklámok, és néhány rendezvényünk. 

Fotó: Iam Barnie

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés