hirdetés
hirdetés
hirdetés

Varga Judit

hirdetés

Varga Judit (36), a Prop Club alapítója, látványtervezője
Propclub.hu

Varga Judit - Fotó: Pintér Leó

Kétszeres Emmy-díjas jelölt Varga Judit, aki idén a Borgiák látványvilágával olyan alkotásokkal volt versenyben, mint a Downton Abbey, a Trónok harca, a True Blood és a Boardwalk Empire. A látványtervező és művészeti vezető öt éve alapította meg a Prop Club nevű filmes berendező céget, amely a Nicolas Cage főszereplésével készült Boszorkányvadászattal (Season of the Which) debütált. Azóta több játékfilmben, reklámfilmben, videóban és színházi produkcióban vettek részt, hozzájuk kapcsolódik a Borgiákon kívül a The Great Ghost Rescue berendezése. A magyar filmesek közül Mundruczó Kornél Delta és Pater Sparrow 1 című filmjében is dolgozott.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni amivel most?
Körülbelül 2001-ben.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Ágh Márton, David Lynch

Mit jelent a kreativitás?
Ötlet, megvalósítási folyamat.

Mi a kedvenc saját munkád?
Talán maga a PropClub- és a belső saját projektek, mert rendkívül összetett, több fajta kreativitást igényel. A többi munkából azért nehéz választani, mert miután alkalmazott kreatívok vagyunk, minden munka másért érdekes. A Borgiákból rengeteget tanultam, ahogy a Deltából és az X-box reklámok, és néhány rendezvényünk. 

Fotó: Iam Barnie

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés