hirdetés
hirdetés
hirdetés

Turcsán Tamás Péter

hirdetés

Turcsán Tamás Péter "Shy" (50), startup-tanácsadó, társadalmi innovátor
SmartUP Communications
The Hub


Húsz éve alapította az első számítógépes lapját, a Gurut, amelyen egy generációnyi geek nőtt fel (ez már önmagában sok mindenre feljogosítja őt), és ő az első mobilos stratégiai játék megtervezője is. A hazai internet születésekor a Szoftverbázis nevű szolgáltatásával gazdagította a magyar tartalomkínálatot. Technológiai és tudományos újságíró, dolgozott az Origo, a Figyelőnet, a PC World online és a Player.hu csapatában, ma is rendszeresen publikál a Figyelőben és a Hvg-ben. A hazai startup világ egyik kiemelkedő figurája: 2008-ban megszervezte az egyik első hazai startup-rendezvényt, a Demo08-at, cége, a Smartup Communications pedig startupokat segít az elindulástól a tőkebevonásig. A Startup Hungary Linkedin-csoport szervezője, a Hackathon-in-a-box egyetemi ötletverseny sorozat alapítója, számos internetes és médiakonferencia előadója. Idén nyáron jelent meg a startupokról szóló könyve, és ő az elindítója az Indulj.be nevű hazai közösségi finanszírozási oldalnak.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Hat éve kerültem bele a startupvilág inspiráló körforgásába, de igazán ezt csináltam egész életemben, két-három évente újra ki kellett találnom magam. Most sokkal könnyebb, hiszen minden megbízás, vagy saját projekt kitalálása új élmény.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
A nagypapám humora, életszeretete, édesapám zsenialitása és az édesanyám kitartása volt sokáig az inspirációm forrása, de ma leginkább a családom, barátaim adják meg ezeket az impulzusokat. Feleségem a legjobb kritikusom, szerkesztőm, az ötleteim első szűrője.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás egy képesség, amellyel a megszerzett tapasztalatok és kapcsolatok megfelelően összerendezett mozaikja alakítható ki. A különböző feladatok megoldásában pont az a kihívás, hogy szakértőként átlátva a problémát a legharmonikusabb mintázat álljon össze megoldásként. Mindegyik feladat más mintázatot ad, olyan, mint egy színes kaleidoszkóp.

Kedvenc munka:
A csobánkai házamban felépített kemence.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés