hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szarvas

hirdetés

Szarvas (29) grafikus, szabadúszó
Index.hu/Szarvas.tumblr.com

Szarvas - Fotó: Szarvas

A magyar internetes népművészet – ha nem is megalkotója – de egészen bizonyosan császára a szombathelyi Szarvas, noha a versenytársak sem utolsók, és jegyezzük is meg őket itt: a szintén szombathelyi Lazacz és Peterfromtexas, valamint Részegbróker, és Sailorripley. Annyi, már publikálásuk pillanatában is instant klasszikussá vált, iszonyatosan vicces grafika és animgif alkotója, hogy bele sem kezdünk a felsorolásba. Szabadúszó grafikai munkái mellett jelenleg az Indexen saját rovata van. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenéves koromban már nagyjából körvonalazódott bennem, hogy ezen a területen szeretnék elhelyezkedni. Magát a Szarvas Tumblr-t pedig 2010 vége felé indítottam útjára, mert nagyon jó felület volt arra, hogy leköthessem a munka során fel nem használt szabad energiámat.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Példaképem nincsen, de voltak és vannak olyan emberek, akiknek munkássága vagy akár egy-egy munkája inspirál. Ilyen például Bíró Mihály.

Mit jelent a kreativitás?
Ezen még sohasem gondolkodtam. Igazából egy ideillő Paulo Coelho idézetet akartam, de nem találtam megfelelőt :(

Kedvenc munka:
Horn Wars

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés