hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szarvas

hirdetés

Szarvas (29) grafikus, szabadúszó
Index.hu/Szarvas.tumblr.com

Szarvas - Fotó: Szarvas

A magyar internetes népművészet – ha nem is megalkotója – de egészen bizonyosan császára a szombathelyi Szarvas, noha a versenytársak sem utolsók, és jegyezzük is meg őket itt: a szintén szombathelyi Lazacz és Peterfromtexas, valamint Részegbróker, és Sailorripley. Annyi, már publikálásuk pillanatában is instant klasszikussá vált, iszonyatosan vicces grafika és animgif alkotója, hogy bele sem kezdünk a felsorolásba. Szabadúszó grafikai munkái mellett jelenleg az Indexen saját rovata van. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenéves koromban már nagyjából körvonalazódott bennem, hogy ezen a területen szeretnék elhelyezkedni. Magát a Szarvas Tumblr-t pedig 2010 vége felé indítottam útjára, mert nagyon jó felület volt arra, hogy leköthessem a munka során fel nem használt szabad energiámat.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Példaképem nincsen, de voltak és vannak olyan emberek, akiknek munkássága vagy akár egy-egy munkája inspirál. Ilyen például Bíró Mihály.

Mit jelent a kreativitás?
Ezen még sohasem gondolkodtam. Igazából egy ideillő Paulo Coelho idézetet akartam, de nem találtam megfelelőt :(

Kedvenc munka:
Horn Wars

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés